Dat mijn beste vriendin ook 'alternatief' is geworden. Ik heb al een tijdje deze stijl voor kleding en muziek and stuff. En sinds zij een jaar geleden op mijn school kwam, heeft zij dat ook. Natuurlijk ben ik wel degene die haar deze 'wereld' heeft laten zien. Vroeger had zij nooit zo'n nadrukkelijke stijl, maar nadat ik haar wat bands had laten horen en zo, kreeg zij er wel een.
Ik vind het leuk. Heb ik ook eens een vriendin die dezelfde stijl heeft, in plaats van alleen vrienden. De vader van dat meisje vindt het ook geen probleem. Alleen de moeder wel. Nu is het zo dat haar ouders gescheiden zijn, en als ze iets van haar moeder niet mag (haar zwart verven, geruite broek, piercing, naar concerten), mag het van haar vader wel. En als ze dan krijgt wat ze wilt, geeft haar moeder mij de schuld. Ik bedoel, als zij deze stijl leuk vind, laat haar dan gewoon?
Daar komt ook nog eens bij dat er mensen op school zijn die het er niet mee eens zijn, geuit door te schelden en belachelijk maken. Persoonlijk snap ik het probleem er niet van, anders zijn. Ik ben liever raar en uniek, dan normaal en hetzelfde als elk ander.
Kent iemand deze situatie? -sigh-
i put the fun in funeral