• Ik heb altijd nogal somber naar de toekomst gekeken, als ik dat al durfde. Ik was er bang voor, wilde er meestal niet aan denken.
    Maar nu wel, ik zie de toekomst eindelijk positief in vooral omdat ik heb besloten om in kleine stappen te denken. Ik heb plannen gemaakt, waarvoor ik echt wil werken en dat ga ik ook doen. Ik hoef nog maar 3 maanden door te zetten, dat lukt me vast wel. Dan ben ik afgestudeerd, zoek ik een baan en een huis, komt mijn beste vriendin bij me wonen en Mitchell kan dan ook vaker komen.

    Wat zien jullie in de toekomst? Willen jullie er al aan denken of nog niet?


    Your make-up is terrible

    Sorenos schreef:
    (...)

    dat bedoel ik, maar je doelen halen is vaak toch in de praktijk best lastig :)


    Maar dat is wel realistisch.


    Your make-up is terrible

    Genius schreef:
    Ik kijk liever niet naar de toekomst, word er niet bepaald vrolijk van ofzo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik moet niet teveel naar de toekomst kijken, want ik ben veel te veel een dromer, dan dat ik 't daadwerkelijk ook doe D: En zodra ik dat besef, valt m'n plan in duigen en word ik sad. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Horan schreef:
    Ik kijk nog niet zo uit naar de toekomst, ik zie wel wat er komt :3


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Maar afgestudeerd zijn op je twintigste vind ik toch behoorlijk knap! Ö


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb vrij duidelijke ideeën waar ik heen wil, maar toch vind ik de toekomst beangstigend. Vooral op sociaal vlak. Ik ben nu op de leeftijd dat alle mensen rond me heen aan het veranderen zijn en ik zelf vind vaak dat ze zich belachelijk aan het aanstellen zijn. Ik heb geen zin om ouder te worden en me om relaties en zo te gaan bekommeren... Dat is allemaal nog redelijk vaag voor mij.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Na school ga ik 3 jaar naar Engeland om te studeren, en dan zie ik wel verder.
    Ik wil graag een klein gezinnetje.
    Maar vooral dat ik gezond ben en blijf, en dat hoop ik ook voor mijn naasten.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar dat is wel realistisch.


    wat zijn we t toch weer met elkaar eens xD ^^


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik denk daar niet over na, niks voor mij :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Basecca schreef:
    Maar afgestudeerd zijn op je twintigste vind ik toch behoorlijk knap! Ö


    19de, maar ik had al klaar kunnen zijn op mijn 18de. Is niet zo moeilijk, 15de klaar met VMBO-T, 18de klaar met MBO4.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    19de, maar ik had al klaar kunnen zijn op mijn 18de. Is niet zo moeilijk, 15de klaar met VMBO-T, 18de klaar met MBO4.


    Ooh dan, ik dacht al xD, ik ben nét 18 als ik klaar ben met de middelbare.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Future

    Ik denk liever nog even niet aan de toekomst, ik vind het allemaal veel te snel gaan D:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik kijk niet naar de toekomst en ik denk er ook helemaal niet over na. Ik leef dag per dag, hoe dom het ook klinkt. Te ver in de toekomst kijken kan teleurstellingen veroorzaken of gebroken dromen. Leef gewoon hoe je wil en neem de toekomst aan, hoe ze ook komt:Y)


    I don't want to be your number one, I want to be the only one.

    Meteen als ik 18 word ga ik op kot.
    Dit jaar krijg ik mijn middelbaar diploma en ga ik hogere studies doen aan de Zeevaartschool.
    Tot daar gaan mijn plannen ongeveer.


    Where there is a sea there are pirates...

    Middelbare school afmaken, universiteit, en daarna wil ik bij de maffia.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.