• Ik heb altijd nogal somber naar de toekomst gekeken, als ik dat al durfde. Ik was er bang voor, wilde er meestal niet aan denken.
    Maar nu wel, ik zie de toekomst eindelijk positief in vooral omdat ik heb besloten om in kleine stappen te denken. Ik heb plannen gemaakt, waarvoor ik echt wil werken en dat ga ik ook doen. Ik hoef nog maar 3 maanden door te zetten, dat lukt me vast wel. Dan ben ik afgestudeerd, zoek ik een baan en een huis, komt mijn beste vriendin bij me wonen en Mitchell kan dan ook vaker komen.

    Wat zien jullie in de toekomst? Willen jullie er al aan denken of nog niet?


    Your make-up is terrible

    Meh... Ik weet het nog niet, maar ik wil absoluut níet zo'n huisje-boompje-beestje plaatje. Ik ga liever rondreizen en interessante dingen doen voordat m'n leven indut met elke dag een vast patroon van werken - huishouden - tijd besteden aan 't mannetje en de kiddies - het constant druk hebben, en nergens meer écht van genieten. Of ik ga kunst maken en in een kraakpand wonen, hell yeah. En nee, dit is allemaal compleet niet reëel, but a girl can dream, toch?


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Samenwonen met mijn Kevin, in Duitsland óf Assen. Wij willen graag twee kinderen, maar dan moet ik eerst mijn opleiding halen. Dus die wil ik ook gehaald hebben met als gevolg een leuke baan in de gehandicaptenzorg.
    En dan in de zomervakanties rondreizen met Kev en de kindertjes. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Weet ik nog niet, eigenlijk. Eerst het MBO maar eens afmaken, verder kijk ik nog niet (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    I gave up on that.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb al zo'n tien jaar de drang om iets groots te bereiken. Iets waar ik heel trots op ga zijn. Ik weet nog niet hoe, waar en wanneer, maar die drang is er wel.
    Toen ik een jaar of 15 was zag ik heel erg tegen de toekomst op - bang voor de keuzes die ik toen moest maken - maar mijn oom zei me toen: beslissingen maak je op het moment zelf.
    Iig ben ik van plan m'n HBO te halen en ergens een baantje te pakken, hopelijk in concept art oid. Verder hoop ik dat ik een vriend krijg die aan m'n eisen voldoet en een redelijk stabiel leven krijg. I know, allemaal erg braaf en burgerlijk, maar ik ben iemand die graag een stabiele basis heeft waar ze zo nu en dan uit kan stappen. Eigenlijk is mijn wens basically: gelukkig worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eerst maak ik mijn opleiding af, en dan ga ik naar Amerika. Ik ben al aan het sparen (:

    Niet trouwen, geen kinderen.


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik hoef jou eigenlijk niet echt meer te zeggen wat m'n toekomstplannen zijn aangezien we gaan samen wonen (cat)
    Maar voor iedereen die zo verschrikkelijk in mijn toekomst geintereseerd is: ik droom van het simpele huisje-boompje-beestje. Al zou ik ook makelijk kunnen dromen van een wereldreis, exotische dieren, kastelen, vreemde volken en geloven. maar op het moment ben ik nog even te bang om te hopen en dromen. Hele kleine stapjes lijkt me het beste inderdaad..
    De beste toekomst die ook nog eens realistisch is op dit moment, is met mijn beste vriendin samen wonen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik heb geen idee en ik wil er nog niet eens aan denken.
    I hate the future.

    In de nabije toekomst zie ik mezelf mijn gymnasium-diploma halen en wil ik heel graag Nederlands of journalistiek gaan studeren in Nijmegen. Ik hoop dat de schoolkrant ook promoveert van prullenbak-materiaal tot een redelijk maandblad en ik zou dolgraag vaker in Groningen komen. In de verre toekomst... Wil ik een mooie auto, een leuke man, kinderen en een gelukkig leven. Goed betaalde baan erbij: KLAAR!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik denk niet na over de toekomst. Ik heb er ook geen zin in :3

    Ik zie mijn toekomst eigenlijk wel rooskleurig. Ik heb nooit echt negatief naar mijn toekomst gekeken, ik heb altijd gedacht dat het dan beter zou zijn dan nu. Maar nu zie ik mijn toekomst als in, ik ben afgestudeerd, heb een baan in de hulpverlening, woon samen met mijn vriend en we zijn samen gelukkig! Dat vind ik het belangrijkste. En ik heb geen idee of we kinderen zullen hebben, misschien wel, maar misschien ook niet.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Sneasel schreef:
    Wel, ik hoop vooral dat die beter wordt dan het nu. En ik hoop ook dat er in de toekomst een vriendje op mij wacht. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sneasel schreef:
    Wel, ik hoop vooral dat die beter wordt dan het nu. En ik hoop ook dat er in de toekomst een vriendje op mij wacht. :')


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Eerst een goed cijfer voor m'n economie halen, dit jaar halen, slagen, universiteit en dan hoop ik een leuke vriendje te hebben en heel erg veel te kunnen reizen met een leuke baan.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Eerst had ik nog geen idee wat ik later wilde worden, nu wel, nu wil ik er ook echt hard voor werken. Dus ik kijk ook positief de toekomst in (cat)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"