• Er was zo'n opendeurdag op mijn pa's werk, dus ik ging mee, inclusief mama, zusje, en broer. Mijn zusje ging zich dus laten schminken als vlinderprincessdinges en ik loop zo naar dat vrouwke toe: 'Hey, mevrouw, schminkt u ook grote kindjes, zoals ik?' Zij: 'Oh ja hoor, wat wil je?' 'Een mime. Met een krulsnorretje zo.'
    Enja, nu ben ik dus een mime. Mijn broer schaamde zich dood voor me, ik werd aangestaard alsof ik een gek was, en ik maar lachen en zwaaien naar de mensen die me aanstaarden.
    Zo ziet het er dus uit:




    Jullie ooit leuk geschminkt op late leeftijd? (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Haha. Gaaf.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Caine schreef:
    HAHA, awesome! 8D
    En nee, ik ben al heeeeeul lang niet meer geschminkt (:

    Het ziet er echt geweldig uit!
    De laatste keer dat ik geschminkt was, was volgens mij bij een volleybal toernooi toen had ik van die strepen onder mijn ogen.
    Als kind was ik niet echt van het schminken heel soms wou ik nog wel als vlinder. (:


    The truth is out there.

    OH LORD. THAT'S JUST AWESOME!
    Ik ga nooit naar zo'n feestjes, damn, ik wil ook nog eens geschminkt worden zoals vroeger. *nostalgie*


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Failish schreef:
    OH LORD. THAT'S JUST AWESOME!
    Ik ga nooit naar zo'n feestjes, damn, ik wil ook nog eens geschminkt worden zoals vroeger. *nostalgie*

    Ik koop wel een keer een schminkset, zet een meeting op, en schminkt iedereen als een chappy mime. (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik was 2 maanden geschminkt in een vlinder, haha.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Haha, das wel chill ja. Ik was laatst als konijn beschilderd voor een schmink les, zo door school gelopen de hele dag. Like a boss haha.

    Ik ging bij een bbq voor mentaal gehandicapten helpen en daar waren grimeurs. Dus ik laat mijn arm helemaal vol grimeren ^^ Gaan die mensen weg, maar laten ze hun spullen staan, aangezien de bbq nog niet gedaan was. Dus ik heb daar andere mensen én mezelf helemaal vol gegrimeerd. En daarna ging ik nog uit, met de schmink op mijn face en armen :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Colibre schreef:
    (...)
    Ik koop wel een keer een schminkset, zet een meeting op, en schminkt iedereen als een chappy mime. (bloos)


    DAN STA IK ALS EERSTE IN DE RIJ! Whoeeeeee.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Postcards schreef:
    Ik ging bij een bbq voor mentaal gehandicapten helpen en daar waren grimeurs. Dus ik laat mijn arm helemaal vol grimeren ^^ Gaan die mensen weg, maar laten ze hun spullen staan, aangezien de bbq nog niet gedaan was. Dus ik heb daar andere mensen én mezelf helemaal vol gegrimeerd. En daarna ging ik nog uit, met de schmink op mijn face en armen :Y)

    Dat is zo baas! Hahaha 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oeh, a mustache. That's hot. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?