• Ik vind haar nieuwe cd echt geweldig. Er staan gewoon zulke mooie nummers op. Ik vind 'For the love of a daughter' en 'Lightweight' de twee mooiste nummers op haar album :3.
    Welke vinden jullie het mooiste?


    To infinity and beyond •

    Ik was vroeger zó'n diehardfan van haar. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat erop staat. Niet dat ik het ga kopen, mijn muziekstijl is zo'n beetje de andere kant opgeslagen sinds de brugklas...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Dit album vind ik echt super, veel beter dan Don't forget of Here we go again.


    My heart was taken by you, broken by you and now is in pieces because of you.

    hmm, moet mijn vriendin maar over gaan vertellen. ze is de grootste demi`s fan op aarde.skyscraper vind ik een leuk lied. de rest v/d album heb ik nog niet geluisterd dus. Maar Demi ROCK

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 21:49 ]


    -

    Nog geen enkele. Ik moet haar album eens dringend gaan luisteren


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vind het echt een geweldig album, on repeat at the moment. Lightweight is mijn favo nummer

    Ik vind het een geweldig album. 8D
    Eerst vond ik een paar liedjes niet zo mooi,maar na een 2de keer geluisterd te hebben, heb ik mijn mening moeten veranderen. ^^

    "Give your heart a break" en "Unbroken" vind ik hele goede nummers. ^^

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 23:27 ]


    Take me to wonderland

    Ik ken geen een liedje van haar. (krul)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zecora schreef:
    Ieeel Demi Lovato!

    OHMYRYAN schreef:
    Ik ga hem nog kopen:9~ & Skyscraper


    Save me from myself.

    Negligible schreef:
    Nog geen enkele. Ik moet haar album eens dringend gaan luisteren


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Jerminator schreef:
    Vind het echt een geweldig album, on repeat at the moment. Lightweight is mijn favo nummer


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."