• Iedereen heeft wel een droomjongen, maar wie is dat en noem een ding wat er zo leuk aan hem is
    De mijne is Harry styles, waarom nou omdat hij zo grappig is en zijn lach is echt amazing

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 16:00 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    ehmmm, even denken. Ik heb niet echt een droomjongen, maar ik val sowieso niet op blond. Donker haar is altijd fijn. (: En hij moet zeker langer dan mij zijn. Verder niet (:
    Ohja en licht getint. Een beetje Zayn achtig haha.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 16:01 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    hahaa, *denkt aan ons gesprek van gisterenavond.*


    <3

    Parfaite schreef:
    hahaa, *denkt aan ons gesprek van gisterenavond.*


    ahahah xd daardoor kwam ik ook op deze topic xd


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    *Denkt* Uhm... Jongen? No thank you. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Droomjongen? Not for me.


    I can't even think straight.

    Hehee, dat is een laaange lijst (;. Maar meestal betrap ik mezelf er toch op dat de jongens op wie ik verliefd word, totaal niet aan dat lijstje voldoen.


    i put the fun in funeral

    Mag een man ook? Ik val niet op jongens.
    Mijn droom man is Tuomas Holopainen.


    Waarom? Zijn uiterlijk is het uiterlijk waar ik op val. En qua innerlijk is hij, voor zo ver ik weet, geweldig. Hij is heel gevoelig maar niet te. Hij is zo'n iemand waar je lol mee kan hebben en een minuut later een serieus of diepgaand gesprek mee kan hebben. Dat is wat ik zoek in een man.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    HARRISMINE schreef:
    Iedereen heeft wel een droomjongen, ...


    I hope not O.o


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ideale droomjongen? ... 't Is je ideale jongen of je droomjongen, allebei is een beetje dubbel x']


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Bestaat dat?(cat)

    ahaha bijna iedereen heeft wel een beeld van hoe ze hopen dat haar droomjongen/man ;p


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    140497x schreef:
    Bestaat dat?(cat)

    Tuurlijk, zolang je niet vergeet dat het mensen zijn wel ja.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    diegene die me heeft gedumpt XD

    140497x schreef:
    Bestaat dat?(cat)


    Tuurlijk kan je bedenken wat voor jongen je geweldig zal vinden n____n
    Maar of hij ook ergens rondloopt...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    HARRISMINE schreef:
    ahaha bijna iedereen heeft wel een beeld van hoe ze hopen dat haar droomjongen/man vrouw ;p


    Ahum... blond haar, lichtblauwe ogen, hyper, energiek, lief, dramatisch, en helemaal van mij (joehoe)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.