• 'k Vroeg het me gewoon af. 8DD

    Mijn moeder kan bijvoorbeeld écht niet tegen kritiek, je hoeft haar maar een beetje commentaar op iets te geven en het is vaak al ''mis''. *tjaenzoontstaanenbestvaakvandatsoortruzie'sthuis...*
    Ikzelf kan wel redelijk tegen kritiek, hoewel ik het natuurlijk niet altijd even prettig vind. Vooral als iemand me helemaal afkraakt met 'ja, dit is niet goed, en dat klopt niet blablabla' en vervolgens niet zegt wat ik dan wél moet doen, terwijl ik dat laatste juist het belangrijkste vind om te weten.
    Zelf kritiek geven kan ik totaal niet, haha! Wel haal ik geregeld bepaalde mensen helemaal naar beneden, maar dat doe ik natuurlijk wel in mijn hoofd, ghehgeheheh... XD

    Dus, hoe goed kunnen jullie eigenlijk tegen kritiek, en kritiek geven?

    [ bericht aangepast op 25 sep 2011 - 14:54 ]

    Ik kan goed tegen kritiek en feedback, maar ik kan niet tegen afkraken. Ik word daar helemaal overstuur van.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Eigenlijk kan ik daar helemaal niet goed tegen. Maar als ze dan een feedback geven, dan snap ik altijd wel wat ze willen zeggen en dan houd ik altijd mijn mond. Dan snap ik ook nooit waarom ik er zo'n slecht gevoel bij krijg.
    Als mensen me echt gaan afkraken, dan kan ik er écht niet tegen.


    To live would be an awfully big adventure

    Ik kan denk ik vrij goed tegen kritiek en feedback. Vroeger echt helemaal niet. Maar ik denk dat ik er sinds 2 jaar echt goed tegen kan. Ik wil mezelf continu verbeteren en wil het ook echt weten als ik iets fout doe. Ik vind het veel erger als ik er later zelf achter kom dat het niets was, dan wanneer iemand het tegen me zegt. Dan kan ik er namelijk simpelweg iets aan doen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Kalashnikov schreef:
    Nou, je hebt kritiek en je hebt feedback. Tegen kritiek kan ik niet, maar feedback wel :Y)


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel