• Dit wordt een zeiktopic, dus niet lezen als je er niet tegen kan! (:

    Het gaat over mijn vriendengroep. Hij bestaat uit tien mensen, allemaal super gezellig enzo. Maar sinds kort zit er een nieuw meisje bij, wie echt super aardig en lief is. Maar sinds zij erbij zit, gaat het allemaal niet zo goed meer enzo. Dit kan ook niet door haar komen, maar ze is wel een soort van ''voorbeeld''. Iedereen drinkt nu en we gaan steeds meer naar feestjes, niks mis mee. Maar er zijn er nu dus twee, Britt en Judy, die er met haar meelopen. Ze zijn dus zat op elk feestje, hangen om alle jongens heen en zijn ontzettend lastig. Daarnaast blowen en roken ze. Dat moeten ze natuurlijk zelf weten, maar het is ook echt vervelend voor ons. We moeten ze elke keer weer mee naar huis slepen.

    Maar nu is het dus zo dat ik, Mirthy en Maud ons erg buitengesloten voelen. Het lijkt wel omdat we niet zoveel drinken, niet roken en niet om alle jongens heen hangen, dat we niet interessant meer zijn ofzo. Volgens papa en mama moet ik een beetje afstand nemen van de groep, maar is dat echt wat ik moet doen? Want ik wil ze echt niet kwijt.

    Bedankt voor het lezen! (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik kan alleen maar dezelfde raad geven als je ouders. Spreek af met je nog 'normale' vrienden en doe daar leuke dingen mee, zorg ervoor dat die asbakvrienden zich buitengesloten voelen en niét jullie! Als ze dan naar je terugkrabbelen, zeg je gewoon dat jullie het niet fijn vinden dat ze roken, blowen, dronken zijn en de slet uithangen. Confronteer hun ook met precies zo'n woorden en probeer het niet verbloemen, misschien dat ze dan beseffen dat ze echt wel hard veranderd zijn en terug normaal willen worden. En zo niet? Hun verlies, jij hebt je twee andere vriendinnen nog. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Padalecki schreef:
    Ik kan alleen maar dezelfde raad geven als je ouders. Spreek af met je nog 'normale' vrienden en doe daar leuke dingen mee, zorg ervoor dat die asbakvrienden zich buitengesloten voelen en niét jullie! Als ze dan naar je terugkrabbelen, zeg je gewoon dat jullie het niet fijn vinden dat ze roken, blowen, dronken zijn en de slet uithangen. Confronteer hun ook met precies zo'n woorden en probeer het niet verbloemen, misschien dat ze dan beseffen dat ze echt wel hard veranderd zijn en terug normaal willen worden. En zo niet? Hun verlies, jij hebt je twee andere vriendinnen nog. (:


    Dankjewel! (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Spreek je 2 anderen vriendinnen is aan.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Is er verder niemand die me kan helpen? :[


    Big girls cry when their hearts are breaking