• Ik heb vandaag een legging aan die vol zit met huge gaten en ladders, All stars, een zwarte stoffe elastieken rok met lagen, en een Destine band shirt....
    Mijn moeder die heeft zoiets van: 'Dát draag je toch niet...'

    So,
    Wat vinden jullie ervan... En wat dragen jullie vandaag? ^^


    Only those who listen can hear

    Totally black. :Y) sokken, boxer, spijkerbroek en t-shirt (met een tekst erop).


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Wauw, klinkt erg mooi. Alleen luister ik niet echt naar Destine. (nerd)

    Ik draag vandaag een zwarte skinny jeans, een wit hemdje met roze en zilveren doorn kransen erop, met daarboven nog een zwart vestje, maar wel open. ^^


    Numbers.

    Een Jegging hoge gympen zwart ofcourse een vest en daaronder een hemd blauw


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Een hele donkere skinny, bruine laarsjes, een zwart aansluitend maar toch los shirtje, een donkerblauw truitje en een zwart sjaaltje


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    echt nice; vooral die legging met gaten =DDDDDD

    ik draag vandaag gewoon iets simpels; omdat mijn kleren op zijn )));


    | Reality is for people that lack imagination |

    ik vind dat juist awesome haha :3
    zelf draag ik het niet omdat het mij niet staat.
    ik draag niet al te aparte kleding. een beetje gewoontjes


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Een pyjama met voetjes.

    een panty, taillerokje, en een geruit overhemd achtig ding in 't rood.(:


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Een blauw/grijs shirtje met roze opdruk. En een spijkerbroek met van die obvious zakken. En grijs-suede laarzen (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Een zwart strak rokje van de H&M, een witte tuniek, een zwarte panty en zwarte pumps.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mijn mening? Sorry maar je loop toch niet met een panty met gaten en ladders erin?

    Wat ik draag:
    een schattig lichtbruin truitjes met uiltjes, een lichtblauwe haremspijkerbroek en bruine veterschoenen met een hak.


    I was an angel living in the garden of evil

    Een zwarte skinny,hoed en bandana. Voor de rest:
    Mijn Misfits t-shirt, ja deze, liefde:


    M'n limited edition Doctor Martens waar ik liefde voor voel (bloos)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Skinny jeans, 12 cm hoge hakken met een bontrand, zwart shirt en een baseball jack.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gatenpanty = epicness.

    Ik atm: een gatenbroek, zwart/groene DC's (zo heten die skateschoenen toch..?), zwarte top met daarover een zwarte lange blouse/jurkdinges.


    No growth of the heart is ever a waste

    Witte Allstars, Spijkerbroek, Lichtblauw Puma T-shirt en grijs vestje.


    It's going to be difficult, but not impossible.