• Ik heb vandaag een legging aan die vol zit met huge gaten en ladders, All stars, een zwarte stoffe elastieken rok met lagen, en een Destine band shirt....
    Mijn moeder die heeft zoiets van: 'Dát draag je toch niet...'

    So,
    Wat vinden jullie ervan... En wat dragen jullie vandaag? ^^


    Only those who listen can hear

    niks (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Een donkergroene broeklegging, met een wit t-shirt met rode dingetjes erop. En ik draag mijn zwart/wit geblokte vans. Niet veel speciaals dus. (:

    Ik vind dat stoer klinken. Ik heb een skinnyjeans, en een los, lichtroze topje aan.


    Food.

    RainbowDash schreef:
    niks (cat)

    Foto? (cat)
    Die combinatie wil ik namelijk ook een keer uitproberen.(bloos)

    Een rokje met groen-blauwe bloemen op, een blauwachtig t-shirtje met speciale mouwen, zwarte nylonkousen (waar ook ladders in zitten D:), een zwart vestje erover en zwarte hakken.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    DarkReunion schreef:
    (...)

    Awesome!

    Die schoenen....:9~

    Hehe :3

    Deze middag; Een skinny zwarte jeans, topje met print, blauw truitje en zilveren sandaaltjes.
    Nu; zelfde topje en truitje + zwarte trainingsbroek en kniekousen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik draag vandaag:

    .een smiley shirt.
    .een broek met wijde pijpen.
    .en all star slippers.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    RainbowDash schreef:
    niks (cat)

    Moet ik ook eens proberen ^_^


    Only those who listen can hear

    Eh.. Mn pyjama broek - grijs met stipjes - en een heel lichtblauw shirt met een zebra er op (:

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 20:47 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    een zwarte ribbroek van Lee en een donkerpaars knabbel en babbel t-shirt waar op staat''feelin' nutty'' en ik loop al de hele dag op blote voeten


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Vandaag droeg ik mijn donkerblauwe skinnyjeans van de H&M, bruin vestje van de H&M, wit hempje eronder, bruine laarzen en een kettinkje met een uil.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Een donkerblauwe skinny jeans, een geel t-shirt en Victory schoenen.


    We accept the love we think we deserve.

    een jeansbroek een een rood t-shirt. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Witte skinnyjeans, leverachtige, bruine kleur hemd met daarover een blauw met wit en met dezelfde kleur als mijn topje oversized mannenblouse :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.