• hee,,
    ik heb jullie hulp nodig, ik heb tekenen als eindexamenvak gekozen endaarom moet iedereen die tekenen heeft gekozen als 1 v/d 8 pta punten een thema voor de kerstshow verzinnen (en daar het decor bij) heeft iemand mss een indeetje?? het moet leuk zijn voor jongens en voor meiden.
    xxxx

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 18:56 ]

    Een vriendin van me werkt aan een soort chique, middeleeeuws feest met kroonluchters en van die gigantische jurken. Dat doet ze best goed, maar ik zou echt niks weten..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    teken de kerststal alleen dan vernieuw je hem, (denk aan kleren enzo) zoals mensen in deze tijd doen....?????

    Kerstverhaal maar dan nu?


    Love Is Louder

    Je kiest tekenen als eindexamenvak maar hebt geen fantasie? Hey, I help artists only.(joehoe)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Zoals hierboven al gezegd wordt, middeleeuws met kroonluchters en chique achtergronden? Anders misschien een vernieuwing van Scrooge?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    de kasteel van harry potter


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dat idee van dat middeleeuwse feest met kroonluchters enzow klinkt wel goed!
    Wat je anders misschien ook kunt doen is zo'n feest, maar dan niet middeleeuws maar gewoon van nu. Met de mannen in een smoking, en de vrouwen in prachtige jurken. Zoiets? (:


    Inspiration can hit you any time

    Kerstmis in gothicstijl, yeah.


    No growth of the heart is ever a waste

    C2 schreef:
    de kasteel van harry potter


    In de originele kerststijl! _O_


    Happy Birthday my Potter!

    C18 schreef:
    Kerstmis in gothicstijl, yeah.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Colibre schreef:
    Je kiest tekenen als eindexamenvak maar hebt geen fantasie? Hey, I help artists only.(joehoe)


    sorry als ik een keer niks kan verzinnen en ik ben ook niet perfect hoor,, alleen tekenen gaat niet alleen maar over fantasie hebben hoor als je dat soms denkt... en bij ons op school heeft de kerstshow nou niet echt veel met fantasie te maken dus..

    heee,
    iedereen bedankt voor jullie ideeen.
    ik heb een heel ander thema gekozen (winterwonderland-achtig ideetje) dan dat hier boven staat maar toch bedankt.
    xxxx

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 18:08 ]

    Assepoetsterachtig.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 18:07 ]


    <3

    Litwick schreef:
    (...)

    In de originele kerststijl! _O_


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    JmLovee schreef:
    (...)

    sorry als ik een keer niks kan verzinnen en ik ben ook niet perfect hoor,, alleen tekenen gaat niet alleen maar over fantasie hebben hoor als je dat soms denkt... en bij ons op school heeft de kerstshow nou niet echt veel met fantasie te maken dus..

    heee,
    iedereen bedankt voor jullie ideeen.
    ik heb een heel ander thema gekozen (winterwonderland-achtig ideetje) dan dat hier boven staat maar toch bedankt.
    xxxx

    Als je iets moet verzinnen om te tekenen, heb je fantasie nodig. En je moet creatief zijn (:


    Forever.

    Thinfeather schreef:
    (...)
    Als je iets moet verzinnen om te tekenen, heb je fantasie nodig. En je moet creatief zijn (:


    maar door dingen te lezen en plaatjes op te zoeken krijg je ideeen,, daardoor kan je iets bedenken, je denkt toch niet dat iedereen alles zo eventjes verzint zonder even iemand een idee te vragen of op internet rond te kijken...

    [ bericht aangepast op 3 okt 2011 - 22:21 ]