• Nou ja, ik heb een idee voor een boek, maar ik wil wel weten of dit in de smaak zal vallen bij de doelgroep 'jongeren'. (Terwijl ik er zelf ook nog eentje ben, maar dat terzijde.)
    Goed, hier komt het idee!

    De wetenschapper Harold Garrin is op het spoor om een wereldschokkend geheim te ontdekken. Maar net voordat hij eindelijk erachter komt wat dat geheim is, overlijdt hij. Als de volgende dag zijn zoon en dochter op bezoek komen, ontdekken ze dat hij eigenlijk niet natuurlijk is gestorven, maar dat hij vermoord is.
    Maar waarom is hij vermoord? Wat is het geheim dat de wetenschapper wilde oplossen? Zijn kinderen besluiten vastberaden om achter het geheim te komen, maar of dat nu wel zo'n goed idee is...

    Genre: Thriller, fantasy.


    In dit voorstukje lijkt het trouwens niet erg fantasy, maar dat wordt natuurlijk allemaal uitgewerkt. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik zou het als het goed wordt uitgewerkt en goed wordt geschreven wel lezen. het lijkt me leuk


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Het klinkt erg vaag.
    En ik zou het gewoon op Q posten als je het graag wilt gaan uitwerken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    PrincesSnape schreef:
    Het klinkt erg vaag.
    En ik zou het gewoon op Q posten als je het graag wilt gaan uitwerken.

    I know. Maar als ik meer zou vertellen, dan zou ik het geheim al verklappen. :'D
    En nee, ik zet het niet op Q, daar heb ik mijn eigen redenen voor.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik vind het wel interessant klinken en zou wel een poging wagen ^^

    Oeh, ik hou van fantasy. Ik wil hem wel lezen. :3


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Als het goed uitgewerkt is, zeker. :)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I say, just give it a shot. You got nothing to lose and it sounds good to me. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Dudley schreef:
    (...)
    I know. Maar als ik meer zou vertellen, dan zou ik het geheim al verklappen. :'D
    En nee, ik zet het niet op Q, daar heb ik mijn eigen redenen voor.


    Ik geef je helemaal gelijk. Straks stelen ze het idee nog

    Ot;
    Het klinkt heel erg als het begin van het bernini mysterie. Maar als hij verder er totaal niet op lijkt, is het een prachtig idee!


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou het lezen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Litwick schreef:
    (...)

    Ik geef je helemaal gelijk. Straks stelen ze het idee nog

    Ot;
    Het klinkt heel erg als het begin van het bernini mysterie. Maar als hij verder er totaal niet op lijkt, is het een prachtig idee!

    - googled -
    Haha, nee! Het lijkt in níéts op die film. Het heeft echt veel meer fantasy, haha. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    (...)
    - googled -
    Haha, nee! Het lijkt in níéts op die film. Het heeft echt veel meer fantasy, haha. :'D


    Dat dacht ik al, maar ik melde het voor de zekerheid maar even ;)


    Happy Birthday my Potter!

    klinkt leuk!


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn