• Ik snap het niet.
    Waarom is Neville met een vage Hannah Abbott getrouwd, en Luna met ene Rolf Scamander? Ik bedoel maar, hoorden die zeg maar niet met elkaar te trouwen?
    Ze moesten aan lampen hangende kinderen krijgen die tijdschriften ondersteboven lazen :'c

    Even om dit nuttig te houden; wat vinden jullie ervan?

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 1:39 ]


    -

    Kathryn schreef:
    Ik vind het veel beter zo. Die twee pasten totaal niet bij elkaar in mijn ogen en anders was dat verhaal nog voorspelbaarder.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Nee ze horen niet bij elkaar. Punt. Neville hoorde bij mij, dat nou wel weer. haha. Nee joking,


    Alleen maar tranen van geluk

    Parabatai schreef:
    (...)

    Da's de film. Boek is heel anders dan de film. Harry is veel slimmer in het boek :'D


    Pfff, in het boek moet Hermelien ook iedereen steeds redden :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ja, ik vind het best jammer. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Kathryn schreef:
    Ik vind het veel beter zo. Die twee pasten totaal niet bij elkaar in mijn ogen en anders was dat verhaal nog voorspelbaarder.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ikvind het best wel jammer want ik vond hem en luna echt heel schattig bij elkaar enz.
    maar aan de andere kant is het idd wel raar als iedereen met zijn of haar school liefde trouwt maarja dat vind ik er dan weer van xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Het zou ook saai zijn als élk voorspelbaar koppel bij elkaar zou blijven na HP. Ik had ook verwacht dat Parkinson met Malfoy zou trouwen, maar blijkbaar niet (:


    I somenly swear i'm up to no good

    Ik vind het beter zo. Ik vind Luna en Neville niet bij elkaar passen.

    Veela schreef:
    Het zou ook saai zijn als élk voorspelbaar koppel bij elkaar zou blijven na HP. Ik had ook verwacht dat Parkinson met Malfoy zou trouwen, maar blijkbaar niet (:

    Haha, dat had ik dan weer niet verwacht :')


    -

    Ze passen helemaal niet bij elkaar, ik zou dat alleen maar lame hebben gevonden. Ik vind het sws stom dat iedereen getrouwd is en alles.


    -

    In het boek wordt er niet eens over gesproken dat nog maar iets voelden voor elkaar. Dat is enkel in de film, dacht ik.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson