• Met zijn ex-vriendin
    Hij is 1 van mijn favoriete rappers en ik ken hem via youtube (Nog voordat hij kwam met Holland in Da hood).

    Hij is totaal niet knap maar hij heeft iets.....

    Ik vind hem trouwens ook de enige echte uit Holland in Da hood.
    Zich ervan bewust dat hij blank is.


    Wat vind jij van hem?

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 22:40 ]

    *Geen zin om te luisteren* Ik vind niets. :W Dutch rappers are annoying...

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 22:06 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hollandse gangsters zijn altijd van die nephoodies man. Een dag in Brooklyn en die gast is doorzeefd. Kom op.. Nepneger. :W


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Basturdo schreef:
    Hollandse gangsters zijn altijd van die nephoodies man. Een dag in Brooklyn en die gast is doorzeefd. Kom op.. Nepneger. :W


    Ik vind hem geen neppneger.

    Hij is er heel bewust van dat hij blank is.

    Maarja dat is jouw mening.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 22:32 ]

    Basturdo schreef:
    Hollandse gangsters zijn altijd van die nephoodies man. Een dag in Brooklyn en die gast is doorzeefd. Kom op.. Nepneger. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik ken die hele gast niet, maar alleen al omdat hij meedoet aan Holland in da Hood vind ik hem een mongol.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Penguin schreef:
    Ik ken die hele gast niet, maar alleen al omdat hij meedoet aan Holland in da Hood vind ik hem een mongol.

    Precies, die denken dat ze geweldig zijn. Helemaal gangster en dan komen ze uit een of ander dorp. Kom op, echte rappers zijn rappers als Eminem en die andere waar ik de naam niet van weet. Niet een of ander jochie uit een dorp die denkt dat hij kan rappen.

    Luisterde de eerste 5 seconden en zetten hem meteen af, dit vind ik geen rap maar rap light. Nee zeker niet mijn ding.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    C18 schreef:
    Nee.