• Oke dit is simpel^^
    Ik hoop dat iedereen wel weet wat ze moeten doen^^

    ik zal beginnen -geeft het goede voorbeeld^^-

    Onlangs was ik op de speelplaats aan het lopen en was ondertussen aan het lezen x'D
    liep ik ineens tegen een paal op midden van de speelplaats x'D nja heel het school heeft da wss gezien x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik moest ooit da fysica boeken uitdelen blijf ik achter iemand zijn tas hangen flikker ik de grond op en de boeken vlogen ook helemaal in het rond x'Dheel de klas lag strijk komt opeens frederik [iemand die bij me in de klas zit] naast me ligge en vraagt of ik me pijn heb gedaan ik zeg zo jah !! heel men knie doet pijn geeft ie mij daar een kusje op en toen kwam maes [de leerkracht] en zei ie: gaan jullie nu terug zitte of moet ik koekjes gaan bestelle? wij zegge zo same : kom maar op met die koekjes !!
    en toen moeste we op de gang gaan staan,, tog niet eerlijk hea? x'D


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    ik was zo op de kermis in zon glazen doolhof... dus je kan alles zien.. stond daar die vet mooie jongen.. kijkt ie naar mij... knal ik keihard tegen zon glas.. en hij mij uitlaggen :<

    K'stond op de trein met me Bf'j en er stonden zo van die ambetante Fransmannen naast ons ( er was gewoon geen plaats meer om te zitten dachten we ) en jah die waren zo irritant wij zeiden tegen elkaar aaah stomme fransmannen die mannen sucken echt en na een tijdje door geluld te hebben begonnen die ineens in het Nederlands te praten Genant man wij zijn daar weggelopen maar hebben dan wel plaats gevonden voor te zitten (A):DxD(dance)(flower)

    K'stond op de trein met me Bf'j en er stonden zo van die ambetante Fransmannen naast ons ( er was gewoon geen plaats meer om te zitten dachten we ) en jah die waren zo irritant wij zeiden tegen elkaar aaah stomme fransmannen die mannen sucken echt en na een tijdje door geluld te hebben begonnen die ineens in het Nederlands te praten Genant man wij zijn daar weggelopen maar hebben dan wel plaats gevonden voor te zitten (A):DxD(dance)(flower)

    Ownee xD
    doet me denken aan mn tweelingzus xD
    In het hotel in Bulgarije, er waren heel weinig mensen die nederlands konden en egt vele duitsers en bulgaren, dus zegt zij gewoon, 'en dan moetn die irritante mensen juist in mijn zicht gaan staan, waren gn die gwn niet weg' nja die mensne draaien zich om, kijken een beetj kwaad en gaan dus weg xD
    Die verstonden dus wle nederlands xd


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Weet nie of hij goed is maar deze is de enige die ik me herriner xD

    Ik was in een museum en ii zag er een soort van kast staan, ik liep er naar toe en keek in de opening ervan. Want daar zat een spiegeltje in (was een rare kast xD). Ik mijn kop erin gestoken gaat dat alarm toch af en komt der ne veiligheidsman -_-'
    Ik moest achteruit gaan en het stomste van allemaal, bij zo'n kei duur schilderij kon je het gwn aanraken zonder dat er een alarm afging -_-'


    Even bad men love their mothers -

    haha!! leuke verhalen, meiden!!! nu ist mijn beurt.
    een keer bij geschiedenis was de docent ff weg en ik had een sjaaltje om. de jongen die voor me zat pakte het sjaaltje af en rende ermee door de klas. ik erachteraan (duhuh!). maar.........ik ging iets te snel en struikelde over een tas en klapte heel raar tegen de muur en viel op de grond. we lagen allemaal dubbel van het lachen en toen kwam de docent binnen. ik had nog mazzel dat ik niet was weggestuurd, dat was bijna gebeurd


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    op marktrock, wij stonden op de eerste rij en ik wil nr opzij gaan maar ik struikel ,begint er een zanger met mij te lachen
    of evelien wou haar arm in de lucht steken maar botste perongeluk tegen mijn kin, nja die artiest die toen op podium stond begon ok met mij te lachen


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ier komen er een paar verhalen en van de eerste heb ik die zelf meegemaakt en die andere zijn van mensen die ik ken

    1. Ik was vijf ofzo en ik ging samen met mijn moeder en broer naar de batjes. mijn broer ging zo rond gaan lopen en er komt een andere jongen naast mij lopen maar ik had zijn gezicht niet gezien. ik geef die jongen een hand en plots kijk ik op en zie dat het iemand anders is,ik rap die zijn hand loslaten en doorlopen.

    2. ik ben een paar jaar geleden naar de Ardennen geweest en het lief van mijn broer was mee. we waren gaan wandelen en mijn broer moest een van het pad afgaan dus wij volgen hem. we waren verdwaalt. we komen aan op een wei met allemaal koeien en zegt mijn pa zo; "koeien worden aangetrokken door rood en roze." ik kei bang want ik had iets roze aan en het lief van mijn broer ook. komen die koeien onze kant wel opgelopen. het lief van mijn broer begint daar te lopen en te roepen terwijl ze met haar handen wapperd. mijn moeder was bijna in haar broek aan het pissen van het lachen.

    deze is van in het zesde leeraar
    3. een maat van mij had de hik en zegt de leerkracht dat ie iets moet gaan drinken. hij gaat zo aan de lavabo gaan staan en neemt een glas en doet daar water in. hij neemt een slok en de hele klas begon te lachen.spugt hij da water bijna uit en de hele klas nog meer aan het lachen.

    nu de laatste
    4. ik was voor schoolreis naar bellewarde geweest en we mochten dus allemaal rondlopen. ik liep samen met axelle da park door en we komen zo over een brug we stonden alle twee al te gieren van het lachen door een paar jongens die daar stonden die we hadden wijsgemaakt dat we drugs verkochten. ze haalt zo haar fles water uit en drinkt ervan en begint die daar uit te gieten in het water. die fles glijd uit haar handen recht in da sop en wij rap doorlopen en we lagen egt strijk van het lachen

    nu die van mij is egt dom -.- hier komt ie ;

    ik laura en sinem gingen naar bobbejaanland en wij moest een trap af zo een hele kleintje staat laura er zo te zingen ; Tom Tom tom i neeheed youhouu ineen sviel die het trapje toch af xD trok ze me toch mee lagen we er bijden dus op de grond>< .

    de 2de was ook in bobbejaanland ;

    ik kwam me laura sinem uit de tyfhoon en gaaan der dus uit en ge moet zo vanaf zo da ijzer trapje ofzo af struikel ik daar toch >< iedereen zag naar mij-.-

    en nu myn story :P
    Ik ging met een vriendin winkelen. We komen een winkel uit en ik glijd uit in een plas, daar lag ik dan op men kont in het midden van de Meir. -__-' Iedereen lachte me uit

    op kamp in Zwitserland,, we deden een heel tam spel,, Weerwolven. Heel makkelyk, je moet in een kring gn zittn && dn kryg je n kaartje. er zyn weerwolven,, dorpsmensen,, een ziener,, een piepend meisje && een cupido. De bedoeling is om de weerwolven te doden,, mr de weerwolven doden eerst.
    Dn is er een discussie..
    Ik héél braaf meedoen met mn grote mond,, beginnen ze opeens tege my te praten, vn dat ik zoveel zeg over andere mensen. Moet ik mn kaarjte late zien :8
    Ik was gewoon dorpsmens :P
    afgang voor mn Roosjes ^^
    && sindsdien wete ze da k een héél grotem ond heb :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik moest ooit da fysica boeken uitdelen blijf ik achter iemand zijn tas hangen flikker ik de grond op en de boeken vlogen ook helemaal in het rond x'Dheel de klas lag strijk komt opeens frederik [iemand die bij me in de klas zit] naast me ligge en vraagt of ik me pijn heb gedaan ik zeg zo jah !! heel men knie doet pijn geeft ie mij daar een kusje op en toen kwam maes [de leerkracht] en zei ie: gaan jullie nu terug zitte of moet ik koekjes gaan bestelle? wij zegge zo same : kom maar op met die koekjes !!
    en toen moeste we op de gang gaan staan,, tog niet eerlijk hea? x'D

    haha,die is lache :P
    X

    (...)
    Ownee xD
    doet me denken aan mn tweelingzus xD
    In het hotel in Bulgarije, er waren heel weinig mensen die nederlands konden en egt vele duitsers en bulgaren, dus zegt zij gewoon, 'en dan moetn die irritante mensen juist in mijn zicht gaan staan, waren gn die gwn niet weg' nja die mensne draaien zich om, kijken een beetj kwaad en gaan dus weg xD
    Die verstonden dus wle nederlands xd


    dat had ik ook in spanje..
    we waren kraampjes aan het bekijken en komen der een vader,moeder en kindje voorbij.mijn broer zo:'amai mama.kijk da zijn homo's'ik moest mijn lach inhouden...:p ons mama zei direct tegen mijn broer:'die mensen kunnen wel nederlands he'
    't was gewoon een moeder met kort maar,waarschijnlijk hebbe die da wel gehoortxD

    op marktrock, wij stonden op de eerste rij en ik wil nr opzij gaan maar ik struikel ,begint er een zanger met mij te lachen
    of evelien wou haar arm in de lucht steken maar botste perongeluk tegen mijn kin, nja die artiest die toen op podium stond begon ok met mij te lachen

    da moet echt genant zijn :P
    maar ecdht leuke verhalen X

    ik zat te lezen in de klas, en ik zei alles van een bepaalde stem (dat was zo`n stem met n accentje en dat vind ik leuk om te doen [stemmetjes] )
    dus degenen die naast me zaten die hoorden dat dus de hele tijd en die zaten te lachen en ik dacht:
    waarom lachen ze? en toen zei ik dat ook nog
    dus een {zo ongeveer de leukste jongen van de school (flower) ) jongen zei van: ja we horen jou de hele tijd praten.
    ik schaamde me rot xD


    ~brrrrrrrrrrrrr~