• Naar mijn zin! Op Balletles ja :'D

    Ik ben de enige die er dit jaar nieuw bij is gekomen, maar mijn groep is echt superlief, ze zien mij maar voor de 3e keer, sommige 2e keer. En gewoon kei-lief begroeten en ookal zaten hun al minstens een jaar bij elkaar, toch betrekken ze mij bij het 'groepje' echt, het zijn superlieve meisjes :'D
          Ik doe héel erg mijn best op ballet, doordat ik er kinda laat bij ben gekomen heb ik het nu vrij moeilijk, maar de leraressen zijn echt héel aardig, de dans is uitdagend en ik doe het met mijn plezier en ik heb een superlieve groep, dat ik er thuis redelijk veel voor meot doen neem ik dan maar voor lief!

    Daarstraks zat ik met de stagere te wachten bij het bushokje, we moesten beiden naar CS. Dus we begonnen zo wat te praten, ook echt supergezellig. We hadden het voornamelijk over dansstijlen, musical-crews, musical-opleidingen en toekomstige beroepen. Zeg maar de dingen die we allebij interresant vinden. (Zij staat on-stage bij een voorstelling en ik sta back-stage, dus konden we zo ook een beetje vanuit een ander oogpunt kijken.) Ook echt héel gezellig.
          Hoewel mijn schooldag gewoonweg kút was, heeft dit alles mij helemaal opgevrolijkt. Al ga ik nog wel eventjes spierpijn lijden :'D

    Wat is voor jullie helemaal een 'opkikker'? :3

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 20:31 ]


    Let it come and let it be

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Neen, maar de muis van mijn hand doet pijn en ik heb twee keer op de grond moeten blijven zitten omdat ik verschrikkelijke krampen had in mijn teen [het gevoel dat je teen wordt omgeplooid, als je het kent].

    Haha, that must hurt to(o)! Mij lieten ze vandaag beenspieren opbouwen, die ik niet heb :'D Ik heb voornamelijk armspieren en ik kan ook héel hard fietsen en rennen en doen (welliswaar niet lang, maar korte sprintjes lukken me makkelijk), maar spieren... Née :"D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Haha, that must hurt to(o)! Mij lieten ze vandaag beenspieren opbouwen, die ik niet heb :'D Ik heb voornamelijk armspieren en ik kan ook héel hard fietsen en rennen en doen (welliswaar niet lang, maar korte sprintjes lukken me makkelijk), maar spieren... Née :"D

    Haha spierversterkende oefeningen? :'D Dat is inderdaad erg wennen, haha. :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Haha spierversterkende oefeningen? :'D Dat is inderdaad erg wennen, haha. :'D

    'Als je het goed doet, heb je ook morgen nog spierpijn.' Oké, ik heb het dus goed gedaan :'D


    Let it come and let it be