• Naar mijn zin! Op Balletles ja :'D

    Ik ben de enige die er dit jaar nieuw bij is gekomen, maar mijn groep is echt superlief, ze zien mij maar voor de 3e keer, sommige 2e keer. En gewoon kei-lief begroeten en ookal zaten hun al minstens een jaar bij elkaar, toch betrekken ze mij bij het 'groepje' echt, het zijn superlieve meisjes :'D
          Ik doe héel erg mijn best op ballet, doordat ik er kinda laat bij ben gekomen heb ik het nu vrij moeilijk, maar de leraressen zijn echt héel aardig, de dans is uitdagend en ik doe het met mijn plezier en ik heb een superlieve groep, dat ik er thuis redelijk veel voor meot doen neem ik dan maar voor lief!

    Daarstraks zat ik met de stagere te wachten bij het bushokje, we moesten beiden naar CS. Dus we begonnen zo wat te praten, ook echt supergezellig. We hadden het voornamelijk over dansstijlen, musical-crews, musical-opleidingen en toekomstige beroepen. Zeg maar de dingen die we allebij interresant vinden. (Zij staat on-stage bij een voorstelling en ik sta back-stage, dus konden we zo ook een beetje vanuit een ander oogpunt kijken.) Ook echt héel gezellig.
          Hoewel mijn schooldag gewoonweg kút was, heeft dit alles mij helemaal opgevrolijkt. Al ga ik nog wel eventjes spierpijn lijden :'D

    Wat is voor jullie helemaal een 'opkikker'? :3

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 20:31 ]


    Let it come and let it be

    wat een opkikker voor mij is pff even een dagje geen zorgen alles uit mijn hoofd en kunnen relaxen xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Awww, ik vind het echt fijn voor je dat je het leuk hebt! Goed om te horen.<3

    Ik heb op dit moment geen opkikker. :'D /emobui


    everything, in time

    Dat The Voice of Holland weer begint! _O__O__O__O_

    Oh en natuurlijk heel fijn dat jij het er zo naar je zin hebt!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 20:43 ]


    -

    echt superleuk dat je het fijn hebt daar =DDDDDDD

    ik ga vanavond naar een verjaardag; dat word mijn opkikker (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Dat ik ben aangenomen bij hiphop dansschool :'D. Dag kan even niet meer stuk.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Northman schreef:
    Awww, ik vind het echt fijn voor je dat je het leuk hebt! Goed om te horen.<3

    Ik heb op dit moment geen opkikker. :'D /emobui

    I can be your Booster -wbw-


    Let it come and let it be

    Reacties op mijn verhaal. :'D Die kunnen echt mijn dag goed maken.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    CountMeIn schreef:
    (...)
    I can be your Booster -wbw-


    Fout. Zo ongelooflijk fout!(joehoe)


    everything, in time

    Northman schreef:
    (...)

    Fout. Zo ongelooflijk fout!(joehoe)

    But it feels so right -wbw-


    Let it come and let it be

    Fijn dat het zo leuk is! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn jazz!
    Ik heb zonet mijn tweede les achter de rug and I love it. Het is echt iets heeeeeeelemaal anders dan wat ik gewoon ben en ik kan ook helemaal niet zo goed mee als degenen die modern volgen, maar dat maakt me niet uit. Mijn humeur krijgt een gigantische boost en ik voel me werkelijk veel beter!
    Hoera!


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Mijn jazz!
    Ik heb zonet mijn tweede les achter de rug and I love it. Het is echt iets heeeeeeelemaal anders dan wat ik gewoon ben en ik kan ook helemaal niet zo goed mee als degenen die modern volgen, maar dat maakt me niet uit. Mijn humeur krijgt een gigantische boost en ik voel me werkelijk veel beter!
    Hoera!

    Wij gaan gewoon iedere Vrijdag blij naar ons (Jazz/Klassiek)Ballet toehuppelen:3


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Wij gaan gewoon iedere Vrijdag blij naar ons (Jazz/Klassiek)Ballet toehuppelen:3

    Jaaaaaaaa!
    En naar MTV ook nog steeds natuurlijk! Een perfecte boost in het midden van de week en de perfecte opkikker voor het weekend! Love it!


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    (...)
    Jaaaaaaaa!
    En naar MTV ook nog steeds natuurlijk! Een perfecte boost in het midden van de week en de perfecte opkikker voor het weekend! Love it!

    Heb jij nu, by the way, ook zo'n spierpijn in je (onder)benen? :'D


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Heb jij nu, by the way, ook zo'n spierpijn in je (onder)benen? :'D

    Neen, maar de muis van mijn hand doet pijn en ik heb twee keer op de grond moeten blijven zitten omdat ik verschrikkelijke krampen had in mijn teen [het gevoel dat je teen wordt omgeplooid, als je het kent].


    Has no one told you she's not breathing?