• Dat is echt zó goor! Ik kan dat gewoon niet door mijn keel krijgen. Chocolade verpest altijd mijn desserts in een restaurant. T_T En als ze uitdelen... en als we taart eten... en... en... Ohh, waarom lust iedereen toch chocolade? ):
    Zijn hier nog anderen die het niet lusten? (En daardoor altijd 10 keer moeten vragen voordat ze een toetje zonder choco krijgen? XD)

    En chocoladeliefhebbers: leg me toch eens uit wat er zo lekker aan is.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    WEAREYOUNG schreef:
    Ik kan me geen leven zonder chocola voorstellen. _O_


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    ik reageer hier niet serieus op omdat ik het gewoon te erg vind dat iemand GEEN chocolade lust?!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 21:48 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik ken meerdere mensen die het niet lekker vinden, alleen is het nogaal.. zeldzaam :Y) Ik vind het gewoon zo lekker, zoet, romig, ongezond, jum.

    Maar het lijkt me wel vervelend, als je het echt niet lekker vindt. Het zit idd bijna op alle desserts in restaurants. Er zijn ook mensen die geen prik lusten, dan kan je tegenwoordig ook bijna niks meer drinken.


    -

    ik ben verslaafd eraan. neem altijd een brownie als dessert. ik denk het smaak : suiker maar toch geen melksmaak


    -

    OMFG!
    Chocolade, laat me je het vertellen.
    Chocolade is magisch, het maakt je verliefd en haalt je liefdesverdriet weg, daarom is het zo lekker!!
    Okay, real, ik vind het gewon spang KLAAR!

    Ik vind enkel witte chocolade lekker :3


    Olive

    Ik kan niet leven zonder chocola.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik vind dat ook niet zo geweldig. Ik word er alleen maar misselijk van als ik eens een paaseitje teveel eet. (Ik kan er maar 3/4 eten of ik vind het al vreselijk om te eten)


    Let the Night embrace you

    Bloomsbury schreef:
    OH MY GOD


    Me and my pony are one (:

    Quarrymen schreef:
    Dat is niet uit te leggen.
    Chocolade is hemels.
    Het is zo zoet, en het smelt in je mond.
    Oh, het was toch wél uit te leggen.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Het is gewoon lekker.
    Ik vind het eerder raar dat jij gèèn chocolade lust. c:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.