• Dat is echt zó goor! Ik kan dat gewoon niet door mijn keel krijgen. Chocolade verpest altijd mijn desserts in een restaurant. T_T En als ze uitdelen... en als we taart eten... en... en... Ohh, waarom lust iedereen toch chocolade? ):
    Zijn hier nog anderen die het niet lusten? (En daardoor altijd 10 keer moeten vragen voordat ze een toetje zonder choco krijgen? XD)

    En chocoladeliefhebbers: leg me toch eens uit wat er zo lekker aan is.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Saepe schreef:
    (...)
    KILL HER! Sterf, koekjesmishandelaar! *draait door* XD
    =(


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Wtf is dat voor chocolade waar je slijm van in je keel krijgt? o_o Jullie kopen dan wel echt de verkeerde chocolade D:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wíst gewoon dat jij dit topic had gemaakt, toen ik de titel zag.
    Maar er valt niet zoveel aan uit te leggen... Net als wij (wij, toch? Of ben ik nou in m'n uppie?) knoflook heel lekker vinden. Andere mensen vinden het ranzig.


    Maar ik heb één troost: het is helemaal niet erg dat je het niet lust. Des te meer is er voor mij jij maakt veel lekkerdere toetjes :Y) (CITROENTAART :9~)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    slowpoke schreef:
    chocoladefan hierzo :Y)
    en wees maar blij dat je chocolade niet lekker vind;
    word je alleen maar dik van ^.^


    Captain... Captain Jack Sparrow.

    WEAREYOUNG schreef:
    Ik kan me geen leven zonder chocola voorstellen. _O_


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    WEAREYOUNG schreef:
    Ik kan me geen leven zonder chocola voorstellen. _O_


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    WEAREYOUNG schreef:
    Ik kan me geen leven zonder chocola voorstellen. _O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    te vaak gehad waardoor ik het alleen nog maar zelden eet...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    SweetieBelle schreef:
    Ik wíst gewoon dat jij dit topic had gemaakt, toen ik de titel zag.
    Maar er valt niet zoveel aan uit te leggen... Net als wij (wij, toch? Of ben ik nou in m'n uppie?) knoflook heel lekker vinden. Andere mensen vinden het ranzig.


    Maar ik heb één troost: het is helemaal niet erg dat je het niet lust. Des te meer is er voor mij jij maakt veel lekkerdere toetjes :Y) (CITROENTAART :9~)


    je bent niet in je uppie:Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    ~Als je chocolade eet vormt je lichaam een stofje waardoor je je verliefd voelt
    ~Het smelt in je mond
    ~Het is zoet
    ~HET IS GEWOON HEMELS <3


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Quarrymen schreef:
    Dat is niet uit te leggen.
    Chocolade is hemels.
    Het is zo zoet, en het smelt in je mond.
    Oh, het was toch wél uit te leggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.



    Chocola is mijn beste vriend. <3


    everything, in time

    Aaaaaaaaaaaah. JIJ BENT DE BESTE. IK HAAT HET OOK! Dacht dat ik de enige was..*O*


    We accept the love we think we deserve.

    Wtf :|

    Chocola is het beste wat er is! :O

    Naja, des te meer voor mij!:9~


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Sneasel schreef:
    Ik eet ook niet zo graag geen chocolade.
    Als er gewoon iets van chocolade in iets zit, dan gaat het nog wel, maar een stuk chocolade opzich kan ik écht niet eten. ;o

    Oh, jawel. Onder mijn dwang.(cat)


    effort never betrays you