• Ik vind mezelf verwend worden de laatste tijd.
    Ik drink heel veel Coca Cola inplaats van simpele Aldi-zooi.
    En pas dronk ik ijskoffie van Douwe Egberts; 'Heerlijk' zei ik tegen mn moeder. Toen heeft van de Aldi en pak ijskoffie gekocht en nu vind ik het opeens vies. Hebben jullie ook en product waar je alleen en bepaald merk van lust?


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ach ja, dat is volgens mij wel normaal. Maar ik eet bijna alles wat eetbaar is, lol. Tenminste als ik honger heb.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind ook alleen de Aldi en de c1000 ijsthee lekker! En appelsap lust ik ook alleen van huismerken! Verder eet/drink ik eigenlijk alles! Maar coca cola, bijvoorbeeld, smaakt wel beter dan huismerk, vind ik dan. (:

    um.
    ik heb dat met m&m's ?
    die van de m&m merk zijn heel nice,
    en dan die van de euro shopper echt goor.
    en met de Lipton ice tea same story.

    De ice-tea van de LIDL is superlekker! En die ijskoffies van de ALDI ook, maar die van Douwe Egberts lust ik ook wel. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Pepsi is echt een van de meest ranzige cola's ooit. Highway en Euroshopper en zo vind ik lekkerder :3
    Verder ben ik geloof ik niet zo heel merk-kieskeurig.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Chips -> Lay's.


    No growth of the heart is ever a waste

    Coca Cola, Ice Tea, praktisch alle drankjes van die van in Aldi zijn bagger. En nesquik.

    Ik heb ook een voorkeur voor de echt coca-cola. :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wij hebben thuis alleen merken :W


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Bounty's lust ik alleen maar van Mars en niet van bijvoorbeeld de aldi
    verder ben ik niet zo kieskeurig


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Coca-Cola vind ik sowieso de lekkerste cola, en dan het liefst de zero variant. Verder vind ik alleen paprika ribbelchips van Lays lekker, van andere merken niet. Oh, en alleen Calve pindakaas.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 18:23 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik eet enkel nutella choco, de andere soorten vind ik vies:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zweer het je, chocolade wafels van Suzy zijn de beste! (Ik heb gemerkt dat die calorieën niet zo hoog zijn als gewone simpele chocolade wafels terwijl de simpele klein zijn en die extra large Suzy wafels veel groter. Ja ik let op mijn calorieën. I'm a freak!)
    Maar die vind je niet zo easy. Ik vind ze voorlopig weer alleen in de Carrefour.
    En ja qua cola moet ik alleen coca-cola. Pepsi en American en zo moet ik allemaal niet!
    Ohja. Ik ben verslaafd aan nutella choco. De enige choco die ik binnen krijg als ik er choco met een boterham van maak. (a)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 18:24 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Peanutbutter van Calvé en Lipton Icetea vind ik toch wel echt de beste. :3

    Mijn Cola moet van Coca Cola zijn en mijn chips van Lays :3