hahaha, ik kon echt niet stoppen met lachen!
maar dus ik ben chago omdat ik nog niet weet of ik mag
en ik denk dat ik eigenlijk dus niet mag -.-
als ze nou even die tijden enzo bekend maken...
dan kan ik ze nog overhalen
maar echt, vorige week was ik ook al wat weg maar toen een uur later was het weer goed en ze willen is dat ik een hele avond zo ben, want hwet was blijkbaar grappig xd hahaha
maar echt, vorige week was ik ook al wat weg maar toen een uur later was het weer goed en ze willen is dat ik een hele avond zo ben, want hwet was blijkbaar grappig xd hahaha
ahaha ik was vorig week gewoon beetje aangeschoten.. niet erg.. maar morgen is de echte bday party van een van mijn beste vriendinnen. ahaha en ze willen mij dronken zien omdat ik dan blijkbaar nogal lacherig, raar en grappig benxD
ahaha ik was vorig week gewoon beetje aangeschoten.. niet erg.. maar morgen is de echte bday party van een van mijn beste vriendinnen. ahaha en ze willen mij dronken zien omdat ik dan blijkbaar nogal lacherig, raar en grappig benxD
haha geweldig, maar uh IK WIL JE DAN ZO OOK WEL EENS ZIEN
Oke, dat is afgesproken xd
mijn vriendinnen zeggen heel de tijd dat ik vijf man ga binnendoen, zeg ik zo nee zo ben ik niet en zeggen ze zo miischien wel als je zat bent xd hahahaha NOOIT ZAL IK ZO ZIJN Hahahaa
ik heb ook al een paar keer mijn vinger gekneusd, maar nog nooit zo erg als jou geloof ik. Je moet het wel proberen te bewegen ookal doet het pijn dan is het sneller over, ik spreek uit ervaring. Elke keer een stukje verder.
maar hij is waarschijnlijk uit de kom geweest.
en ik kan er nu nog steeds niks mee, hoe hard ik ook probeer