• 5 october is the day <33


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ChelseaPayne schreef:
    one two three SEVEN !
    it's easy, all you have to do is follow the phone! one, two, three, SEVEN


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hahahah dat filmpje kan ik echt blijve nzien, hoe ze zo stil proberen te blijven staan maar toch bewegen xd hahahaa


    i'm broken, do you hear me.

    MAIL OP HYVES

    Hey One Direction fans!

    Zoals jullie ongetwijfeld hebben gehoord of gelezen komt One Direction op 5 oktober naar Amsterdam. Omdat ze echter willen weten op hoeveel mensen ze kunnen rekenen, willen we jullie allemaal vragen alsjeblieft deze poll te beantwoorden op One Directions officiële artiestenprofiel:

    http://onedirection.hyves.nl/polls/9207499/Kan_je_op_5_oktober_naar_Amsterdam_komen_en_zo_ja_met_hoeveel_mensen_wil_je_er_naartoe/

    Als je ze nog niet als vriend hebt toegevoegd, doe dat dan ook meteen!

    We hopen zo snel mogelijk meer informatie te hebben over waar in Amsterdam ze komen, wat ze komen doen en hoe je aan kaartjes kunt komen. Zodra we meer weten hoor je het direct van ons!

    One Direction is op dit moment nog druk bezig in Engeland met booksignings en zullen waarschijnlijk deze week nog naar New York vertrekken om de videoclip van 'Na Na Na' op te nemen.

    Liefs,
    Iris, Manon, Vera en Cecile


    FIJN ik wil niet dat ze met kaartjes gaan werken enzo ;oooooo want dan ben ik zo bang dat ik geen kaartje heb ;oo


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    robiinnx schreef:
    MAIL OP HYVES

    Hey One Direction fans!

    Zoals jullie ongetwijfeld hebben gehoord of gelezen komt One Direction op 5 oktober naar Amsterdam. Omdat ze echter willen weten op hoeveel mensen ze kunnen rekenen, willen we jullie allemaal vragen alsjeblieft deze poll te beantwoorden op One Directions officiële artiestenprofiel:

    http://onedirection.hyves.nl/polls/9207499/Kan_je_op_5_oktober_naar_Amsterdam_komen_en_zo_ja_met_hoeveel_mensen_wil_je_er_naartoe/

    Als je ze nog niet als vriend hebt toegevoegd, doe dat dan ook meteen!

    We hopen zo snel mogelijk meer informatie te hebben over waar in Amsterdam ze komen, wat ze komen doen en hoe je aan kaartjes kunt komen. Zodra we meer weten hoor je het direct van ons!

    One Direction is op dit moment nog druk bezig in Engeland met booksignings en zullen waarschijnlijk deze week nog naar New York vertrekken om de videoclip van 'Na Na Na' op te nemen.

    Liefs,
    Iris, Manon, Vera en Cecile


    FIJN ik wil niet dat ze met kaartjes gaan werken enzo ;oooooo want dan ben ik zo bang dat ik geen kaartje heb ;oo
    ik denk dat ze dat er gewoon bij zetten omdat ze denken dat het iets met een kaartje is, anders was het al wel bekent wat ze komen doen.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 17:48 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ja okee... maar alsnog mijn pa moet me gewoon laten gaan, zo serieus erg ;o
    ik wil gewoon zo graag.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    willen jullie mij bij jullie zetten zo van met hoeveel komen jullie, ik heb geen hyves xd


    i'm broken, do you hear me.

    Ik ben er weeer<3


    What's so bad about being different?

    robiinnx schreef:
    MAIL OP HYVES

    Hey One Direction fans!

    Zoals jullie ongetwijfeld hebben gehoord of gelezen komt One Direction op 5 oktober naar Amsterdam. Omdat ze echter willen weten op hoeveel mensen ze kunnen rekenen, willen we jullie allemaal vragen alsjeblieft deze poll te beantwoorden op One Directions officiële artiestenprofiel:

    http://onedirection.hyves.nl/polls/9207499/Kan_je_op_5_oktober_naar_Amsterdam_komen_en_zo_ja_met_hoeveel_mensen_wil_je_er_naartoe/

    Als je ze nog niet als vriend hebt toegevoegd, doe dat dan ook meteen!

    We hopen zo snel mogelijk meer informatie te hebben over waar in Amsterdam ze komen, wat ze komen doen en hoe je aan kaartjes kunt komen. Zodra we meer weten hoor je het direct van ons!

    One Direction is op dit moment nog druk bezig in Engeland met booksignings en zullen waarschijnlijk deze week nog naar New York vertrekken om de videoclip van 'Na Na Na' op te nemen.

    Liefs,
    Iris, Manon, Vera en Cecile


    FIJN ik wil niet dat ze met kaartjes gaan werken enzo ;oooooo want dan ben ik zo bang dat ik geen kaartje heb ;oo


    Omg, noooo, nu word ik zenuwachtig. o.o Gelukkig heb ik minder lesuren, behalve op Donderdag. Dus hoop ik dat de kaartverkoop niet op Donderdag valt.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Omg, noooo, nu word ik zenuwachtig. o.o Gelukkig heb ik minder lesuren, behalve op Donderdag. Dus hoop ik dat de kaartverkoop niet op Donderdag valt.


    ja dat heb ik dus ook -.-
    maar ik kan die poll nog niet invullen, maar heb al wel naar de resultaten gekeken.

    maar misschien is het wel helemaal niet met kaartjes...


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    robiinnx schreef:
    (...)

    ja dat heb ik dus ook -.-
    maar ik kan die poll nog niet invullen, maar heb al wel naar de resultaten gekeken.

    maar misschien is het wel helemaal niet met kaartjes...


    Ik heb die poll al wel ingevult & reactie achtergelaten. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    ChelseaPayne schreef:
    (...)

    HOE KOMT HET?

    Ik ging softballen op school.
    en ten kwam er een bal tegen aan, schoot ie naar buiten.
    en toen een jongen van 85 kilo, schoot ie naar binnen.
    en nu kan ik er al 4 uur niks meer mee doen


    Some things are changing too much.

    en nu moet ik weer even weg.
    ben zo terug x


    Some things are changing too much.

    tot zo lieverd <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    xJoellaMalik schreef:
    (...)
    Ik ging softballen op school.
    en ten kwam er een bal tegen aan, schoot ie naar buiten.
    en toen een jongen van 85 kilo, schoot ie naar binnen.
    en nu kan ik er al 4 uur niks meer mee doen


    ik heb ook al een paar keer mijn vinger gekneusd, maar nog nooit zo erg als jou geloof ik. Je moet het wel proberen te bewegen ookal doet het pijn dan is het sneller over, ik spreek uit ervaring. Elke keer een stukje verder.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Ik heb die poll al wel ingevult & reactie achtergelaten. :')


    ik heb ookal een reactie achter gelaten haha


    It's like I'm finally awake - One Direction.