• Harteloos?
    Ik vind zelf namelijk dat ik me af en toe nogal harteloos gedraag.
    Dan scheld ik iemand uit ofzo, en heb ik er even later geen spijt van, hoe heftig het ook geweest mag zijn.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik mag af en toe wat hartelozer zijn.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het zou beter zijn als ik wat hartelozer was.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Me :')
    Ik kan mijn emoties een soort van uitschakelen als ik wil, en ik kan me ook niet in anderen verplaatsen -volgens de psycholoog-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nu? Harteloos as fuck. Fucking anger managment achter de rug gehad, helpt geen zak.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Als ik iets harteloos zeg heb ik er vrijwel direct spijt van... XD


    Life is hard and then we die

    Ik ben soms wel harteloos ja. Maar meteen erna heb ik er alweer spijt van


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben heel zorgzaam en bezorgd, maar ik kan ook best harteloos zijn. Alleen denk ik dat ik harteloos ben op de verkeerde momenten, haha.


    Has no one told you she's not breathing?

    Anitaaa schreef:
    Ik ben heel zorgzaam en bezorgd, maar ik kan ook best harteloos zijn. Alleen denk ik dat ik harteloos ben op de verkeerde momenten, haha.

    Ik ben harteloos als mensen het volgens mijn mening verdienen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Tegen sommige mensen ben ik echt harteloos omdat ik vind dat ze mijn hart niet waard zijn.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Anitaaa schreef:
    Ik ben heel zorgzaam en bezorgd, maar ik kan ook best harteloos zijn. Alleen denk ik dat ik harteloos ben op de verkeerde momenten, haha.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.