• You light up my world like nobody else <3

That's what makes you beautiful <3

[ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 19:38 ]

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Ik heb met spijbelen toch niets te verliezen, want de lessen die ik op woensdag heb staan zijn niet verplicht (:

Als ik niet zou mogen (maar ja, ik MAG =D) zou ik wel skippen, maar niet zonder Fallax (:

dude, i can move my toes

Narry schreef:
    (...)
    Hahaha x'D Indd en ik zou ook echt niet alleen gaan spijbelen, heb ik het lef niet voor. En als ik ze die week zo boos maak, doei taekwondo wedstrijd...

Dat is ook zo ja... Awwh... Wat kut. :/

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

Bradford schreef:
    (...)
    Ja, dat heb ik dus ook, en ik heb dus ook nog nooit gespijbeld ofzoiets..

Uhm, ik wel.... Maar vorig jaar waren ze niet zo streng x'D En dat was gym en een keer een softbaltoernooi. Niemand heeft er ooit iets van gezegd x'D

whahah, mijn broertje komt net me kamer binnen met zo'n wtf gezicht en vraagt waarom ik aan het hyperventileren ben xd

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

Ben er weeer schatjees!!(:

What's so bad about being different?

LIANNE, weet jij al of je mag?

Sestican schreef:
    Ik heb met spijbelen toch niets te verliezen, want de lessen die ik op woensdag heb staan zijn niet verplicht (:
    Ik heb wiskunde, scheikunde, natuurkunde, frans en grieks. Nou, dat wordt nog wat. Ik kan eigenlijk sowieso scheikunde niet missen

Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

MENSEN

1DstreetteamNL Dutch 1D Street team
    voor de mensen die bezorgd zijn; het word aan het eind van de middag gehouden - er is rekening gehouden dat fans naar school moeten (:

It's like I'm finally awake - One Direction.

Snickers schreef:
    (...)Ik heb wiskunde, scheikunde, natuurkunde, frans en grieks. Nou, dat wordt nog wat. Ik kan eigenlijk sowieso scheikunde niet missen

NOOO, Marrit, ik hoop dat je toch kunt!

voor de mensen die bezorgd zijn; het word aan het eind van de middag gehouden - er is rekening gehouden dat fans naar school moeten (:

GELUKKIG!

robiinnx schreef:
    MENSEN

Nice! Maar ik ga sowieso al in de ochtend ;D

robiinnx schreef:
    MENSEN

Maar er is niet rekening gehouden met fans die ver weg wonen en de volgende dag weer vroeg op school moeten zijn >.<

Sestican schreef:
    LIANNE, weet jij al of je mag?

Ik mag waarschijnlijk wel(:

Volgens mij hea, heb ik alleen Engels op 5 Oktober, aangezien ik Studiemiddag heb, dus Economie en Maatschappijleer vallen sowieso weg, en dan heb ik heel misschien nog een Daltnouur, maar als het moet kan ik dat wel skippen.

''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''