• You light up my world like nobody else <3




    That's what makes you beautiful <3

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 19:38 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    ChaeRim schreef:
    Ik wil jullie allemaal zieeen. :c
    Maar ik laat ze ''Quizlet girls'' or ''Quizlet gang'' zeggen voor de camera. ;D
    WHAAAA <3


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Als jullie van je ouders niet mogen zouden jullie dan alsnog gaan, en school ervoor skippen enzo???


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    SANNE er staat PW ECONOMIE
    MAAR DAT HEB JIJ NIET DUS dan heb jij ook geen toets ;x


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Bradford schreef:
    Als jullie van je ouders niet mogen zouden jullie dan alsnog gaan, en school ervoor skippen enzo???

    Doh(joehoe)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Bradford schreef:
    Als jullie van je ouders niet mogen zouden jullie dan alsnog gaan, en school ervoor skippen enzo???


    Ja, mijn Woensdag is swoieso volgens mijn rooster een korte dag en ik heb nog nooit eerder geskipt. Ik ben echt een van de meest brave meisjes die je ooit zult tegen komen, vooral in Almere... Dus het is echt heel wat.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Bradford schreef:
    Als jullie van je ouders niet mogen zouden jullie dan alsnog gaan, en school ervoor skippen enzo???

    Nee, want ten eerste wil ik geen problemen met mijn ouders, als ik dat doe worden ze echt héél boos O.o En ten tweede bij mij op school zijn ze ook heel streng, daar waarderen ze spijbelen echt niet.

    robiinnx schreef:
    SANNE er staat PW ECONOMIE
    MAAR DAT HEB JIJ NIET DUS dan heb jij ook geen toets ;x
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Bradford schreef:
    Als jullie van je ouders niet mogen zouden jullie dan alsnog gaan, en school ervoor skippen enzo???


    ik wel dnek ik, dan is mijn ma maar boos als ze erachter komt
    en dan spijbel ik maar
    en kom ik maar 12 uur na
    boeiend dan ;x

    als sanne mag dan anders moet ik alleen


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    Bradford schreef:
    Als jullie van je ouders niet mogen zouden jullie dan alsnog gaan, en school ervoor skippen enzo???
    misschien... mijn ouders (vooral mijn vader) wordt zo zo zo zo boos. vooral omdat ik helemaal naar Amsterdam ga....


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Narry schreef:
    (...)
    Daarom heb ik het ook nog niet gevraagd x'D Bluh, nu vind ik het kut om in het Noorden te wonen ):
    Ik ook ): kutnoorden


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Narry schreef:
    (...)
    Nee, want ten eerste wil ik geen problemen met mijn ouders, als ik dat doe worden ze echt héél boos O.o En ten tweede bij mij op school zijn ze ook heel streng, daar waarderen ze spijbelen echt niet.


    Bij mij ook niet. Maar 't is kut, want bij jou is vooral je leeftijd een probleem, was je nou ouder, had je gewoon gekunt van je ouders... Je biologische ouders. :Y)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 19:52 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Bradford schreef:
    Als jullie van je ouders niet mogen zouden jullie dan alsnog gaan, en school ervoor skippen enzo???
    Weet ik niet. Ik skip niet zo graag school, maarja...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    weet je wat het ook is, als ik ga spijbelen dan ben ik zoooooooo bang dat ik niet meer mee mag van mijn ouders met londen reis, of allemaal van zulke dingen. dus ik denk dat ik niet zou spijbelen...

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 19:53 ]


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    ChaeRim schreef:
    (...)

    Bij mij ook niet. Maar 't is kut, want bij jou is vooral je leeftijd een probleem, was je nou ouder, had je gewoon gekunt van je ouders... Je biologische ouders. :Y)

    Hahaha x'D Indd en ik zou ook echt niet alleen gaan spijbelen, heb ik het lef niet voor. En als ik ze die week zo boos maak, doei taekwondo wedstrijd...

    Narry schreef:
    (...)
    Nee, want ten eerste wil ik geen problemen met mijn ouders, als ik dat doe worden ze echt héél boos O.o En ten tweede bij mij op school zijn ze ook heel streng, daar waarderen ze spijbelen echt niet.

    Ja, dat heb ik dus ook, en ik heb dus ook nog nooit gespijbeld ofzoiets..


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!