• Ik zat mij nou toch eens te bedenken in de klas hoe het zou zijn als ik niet-gescheiden ouders zou hebben. Ik bedoel ik ben het zo vreselijk gewend. 'Vandaag ben je trouwens bij je vader' en hoppaaa, daar zit ik weer met al mijn spullen op mijn fiets naar mijn vader.

Maar nou zat ik mij dus vooral af te vragen hoe dat dus zou zijn als je dan 's avond met je ouders thuis bent, en je hebt 2 gezagsvoerders. Kijk, ik heb dan 1 ouder die op mij let. Maar dan heb je er 2. Ik zou dat dus echt super bedreigend vinden. Maarja, dat is omdat ik het niet zo gewend ben. vinden jullie (en dan bedoel ik de kinderen die geen gescheiden ouder hebben) het niet vervelend om continu 2 gezagsvoerders om je heen te hebben? Of juist niet? Leg uit (:

[ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 18:34 ]

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Ik ben daar ook best benieuwd naar..
    Aangezien me moeder dan wel een vriend heeft.. maar dat zie ik niet als gezagvoerder..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Het irritante is dat ze het altijd met elkaar eens zijn, dus het voelt alsof er maar één iemand is die de baas over je speelt, maar dan wel met dubbele argumenten.. Best moeilijk omver te krijgen, als je het mij vraagt. Maar ik zou het me andersom moeilijk voor kunnen stellen.

Have you ever been alone in a crowded room?

Soms is het irritant, als ze alle twee dezelfde mening delen over iets waar ik heen wil ofzo. Maar ik zie mijn mama vaker dan mij pa, want hij is thuis als ik op school ben, en werkt als ik thuis kom. :'d

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ik zou het me nou juist niet voor kunnen stellen als ze gescheiden zouden zijn.

SLOAN.

Nou, mijn ouders letten niet echt op mij. Het is gewoon mijn leven? Na school ga ik naar huis, doe huiswerk, ga sporten enzovoort. Het is niet dat mijn ouders constant naar me kijken of zo iets?

Maar ik vraag me dus eigenlijk af hoe het wel is om gescheiden ouders te hebben.

<3

Nee? :'D

You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

Ik woon al elf jaar alleen met mijn moeder samen, pa woont in Turkije met een Turkse vrouw. Dus ik zou het niet weten.

No growth of the heart is ever a waste

ik kan het zeer goed met mijn ouders vinden en heb niet echt het probleem dat ze me irriteren enzo (ze zijn nog getrouwd en bij elkaar). ik kan geen ding bedenken dat nu irritant kan zijn

Do it scared, but do it anyway.

Het is juist handig, wat van de een niet mag kan je bij de ander meteen wel gedaan krijgen.

A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

Ik heb niet continu 2 gezagvoerders, zoals jij ze noemt :'), aangezien mijn papa in de week op reis is voor zijn werk (:

But I still have this faith in the truth of my dreams.

AppleFritter schreef:
    Het is juist handig, wat van de een niet mag kan je bij de ander meteen wel gedaan krijgen.

Wat bedoel je, dat het handig is om gescheiden ouders te hebben of ouders die samen zijn? (:

Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

Parabatai schreef:
    Ik zou het me nou juist niet voor kunnen stellen als ze gescheiden zouden zijn.

He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

Ik heb mijn ouders alleen bij elkaar gekend als ruziënde mensen. Dat was geen pretje. Maar ik vond het fijn dat mama en papa bij elkaar waren.
    Nu zijn ze inmiddels 2 jaar uit elkaar en ik mis het wel. Ik zie bij mijn oom en tante -die bij elkaar zijn- dat ze gelukkig met elkaar zijn en merk ook zo hoe het bij andere mensen is.
    Niet echt nuttig voor jou, maar ik wilde het gewoon ff zeggen (:

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

Sudowoodo schreef:
    Ik ben daar ook best benieuwd naar..
    Aangezien me moeder dan wel een vriend heeft.. maar dat zie ik niet als gezagvoerder..

Let it come and let it be

C18 schreef:
    Ik woon al elf acht jaar alleen met mijn moeder samen, pa woont in Turkije met een Turkse vrouw. Dus ik zou het niet weten.

Dat is dus in het kort ook mijn 'levensverhaal' :'D

Let it come and let it be