• Ik kwam om kwart over 1 thuis van school en ik had nog niet gegeten, dus ging ik eerst wat soep maken, terwijl mijn vader brood ging roosteren om te eten voor zichzelf. Wil ik daarna voor mij en mijn broer een tosti maken, is het brood bijna op, vraag ik aan mijn vader of er ergens nog brood ligt zegt hij: 'Nee, maar nu is ook niet echt een tijdstip om te gaan eten.' Wtf, het was half 2, ik had geen pauze gehad op school om te eten en dat vind hij het te laat terwijl hij zelf net gegeten heeft? Ugh, zulke dingen heeft hij zo vaak, dan kan ik hem echt niet uitstaan.


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Nouja, als je slaapt raad ik je aan om niet te eten, maar nee, niet echt :P

    Mweh je snapt me heus wel, plaag me niet :'D


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Mweh je snapt me heus wel, plaag me niet :'D
    But I like to tease you. (wbw)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)But I like to tease you. (wbw)

    *poked* (wbw)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    *poked* (wbw)
    *poked back* (wbw)


    Life is hard and then we die

    Mijn papa is 10000 keer vervelender waardoor ik hem bijna nooit kan uitstaan. Die moet altijd kinderachtig doen, egoïstisch zijn en altijd gelijk hebben. Voor mijn part is het beter dat 'ie ergens anders alleen gaat wonen, maar ja. Dan komen wij met ons pré niet rond dus ja. Ik neem het er maar bij. xD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik heb net brood gegeten
    gewoon omdat ik honger had :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Boeiend... Echt, eet gewoon wat en laat je pa voor wat hij is. I just couldn't care less als mijn vader iets ervan zou zeggen. Honger is honger en een teken dat je voedsel in je mond moet stoppen (niet te verwarren met trek, dat is gewoon "zin").


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Genius schreef:
    Er zijn toch geen tijden waarop je wel of niet mag eten :'D


    26 - 02 - '16