• Hello Folks!
    Ik heb een paar rollen nodig en wel voor dit verhaal: You found me -Liam Payne.

    Ik zoek niet bepaalde rollen, maar het zijn allemaal leerlingen op school. Jongens en meisjes. Sommige rollen zal ik ook gebruiken als vriendinnetje van, want voor Louis, Harry, Zayn en Niall heb ik nog vriendinnen nodig (:

    Naam:
    Bijnaam: Wees origineel, zorg dat het bij je personage past!
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum:
    Tussen de 15 en 19 jaar.
    Nationaliteit:
    Uiterlijk: Een bekend persoon, het liefst een actrice.
    Hobby’s:
    Overig:
    Dit kan van alles zijn, denk bijvoorbeeld aan familieleden.

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 16:25 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wel even een rol invullen. (krul)


    They were never in fact homeless

    Naam: Matt.
    Bijnaam: ''Party'' is my second name, is geweldig van toepassing bij deze jongen. Als er een feestje is, is er Matt. Als er alcohol is, is er Matt. Als er meisjes zijn, is er Matt. Met Animal wordt hij ook nog weleens aangesproken, maar Party komt het meeste aan bot.
    Achternaam: James.
    Volledige naam: Matthia Alexander Joe James.
    Leeftijd, geboortedatum: Matt is zeventien jaar oud. Hij verjaart op 29 december en is geboren in het jaar 1994.
    Nationaliteit: Matt is een halfbloedje, zoals dat weleens genoemd wordt. Zijn vader is namelijk een Engelse, terwijl zijn moeder bijna heel haar leven gewoond heeft in Colombia. Dit is ook wel te zien aan het uiterlijk van Matt, wat hij vooral geërfd heeft van zijn moeder. Matt kan hierdoor verschillende woordjes Spaans, maar heeft het meer op Engels.
    Uiterlijk:


    Avan Jogia.
    Hobby’s: Naast dat Matt te vinden is op ieder feestje dat er maar in de buurt gehouden wordt, is hij erg actief met voetbal. Hij deed dit al als van jongs af aan en speelt nu op een redelijk hoog niveau. Hij vindt het erg leuk om te doen, maar weet dat hij er echt niks verder mee wil. Verder doet hij niet veel, behalve uitgaan en tv kijken.
    Overig: Matt is opgegroeid in het James gezin. Deze bestaat uit Axell, wie kunstenaar en leraar op de middelbare school is. Hij is getrouwd met de Colombiaanse Elena. Ze hebben samen drie kinderen, waarvan Matt de middelse is. Hij heeft een oudere zus, Raya. Ze is twintig jaar oud en studeert. Ze is vrij arrogant en de twee hebben totaal niks met elkaar. De jongste van het huis is Elia. Ze is vijftien jaar oud en doet haar broer na met het feesten.
    Johnny Depp, Sofia Vergara, Naya Rivera en Sofia Black-D'elia.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Naam: Amelie
    Bijnaam: Amy
    Achternaam: Tremblay
    Volledige naam: Amelie Isabelle Audrey
    Leeftijd, geboortedatum: 17, 21 augustus 1994
    Nationaliteit: Canadees & Frans
    Uiterlijk:


    (De canadese actrice Rachel Mcadams)
    Hobby’s: Lezen, muziek luisteren en zwemmen
    Overig: Haar vader is Canadees en haar moeder is Frans. Dus ze kan Engels en Frans praten. Ze is pas verhuisd van Canada naar Engeland.


    Physics is awesome


    Naam:
    Eloise

    Bijnaam:
    Elo

    Achternaam:
    Lovett

    Volledige naam:
    Eloise, Misha, Lovett

    Leeftijd, geboortedatum:
    Eloise is achttien jaar oud ze is jarig op 7 december 1992

    Nationaliteit:
    Half Brits, half Italiaans.

    Uiterlijk:


    Eloise heeft blonde haren die over haar tengere schouders vallen, meestal verft ze het in verschillende kleuren ook al vinden haar vrienden dat blond haar het mooiste staat. Ze heeft donkerbruine ogen met daarom heen lange wimpers met af en toe een laag mascara. Eloise heeft volle lippen met altijd spier witte tanden die ook nog eens kaarsrecht staan. Ze is totaal niet dik, juist heel slank – ze weegt 54 kilo en is 1.67 meter lang. Dit is helemaal niet groot voor hoe oud ze is, maar dit kan haar weinig schelen. Haar kledingstijl is meestal verschillend, het ligt er maar net aan waar ze zin in heeft. Het is daarom dan ook iedere dag een verassing wat ze aan heeft.

    Hobby’s:
    Eloise is gek op tekenen, ze doet dit al aardig lang namelijk al vanaf haar achtte jaar. Ze is ook gek op zingen, piano en gitaar spelen, muziek luisteren, schrijven en met haar vrienden rondhangen.

    Overig:
    Eloise heeft een broer van 19 jaar oud genaamd Jack, hij houd net zoals Eloise van zingen dit doen ze dan ook vaak samen in de studio in de kelder. Eloise heeft een moeder van 39 jaar oud, ze was nog erg jong toen ze Eloise en Jack kreeg, haar moeder heet Jennet. Ook heeft Eloise nog een vader van 41 jaar oud, hij heet Marco. Met zijn vieren wonen ze in een groot huis, hun ouders hebben namelijk helemaal geen slechte baan.

    Ik hoop dat je em goed genoeg vindt. (:

    [ bericht aangepast op 22 sep 2011 - 18:03 ]


    They were never in fact homeless

    Naam:Jayson
    Bijnaam:Jay
    Achternaam:Devoné
    Volledige naam:Jayson Bentley Devoné
    Leeftijd, geboortedatum:17
    Nationaliteit:Jaysos is een halfbloed hij heeft Engels en Canadees bloed, hij heeft zijn hele leven in Engeland gewoond.
    Uiterlijk:



    James Gaisford
    Hobby’s:Jayson houd er van om te skateboarden, ook laat hij een feestje niet voorbij gaan hij wilt later graag gaan acteren hij is een rustige jongen.
    Ook kijkt hij graag film's en doet drie keer per week aan fitness
    Overig:Jayson zijn vader en moeder zijn gescheiden zijn vader is in Wales gaan wonen hij woont bij zijn moeder en is de oudste van 8 kinderen Zijn zusje Lilly-8-, en Emily-10- zijn broertjes; William-13-, James-10-, Logan-9-, Avian-14-

    [ bericht aangepast op 24 sep 2011 - 14:15 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Carolinehale schreef:
    Wil je waarschuwen als je de rollen bekend maakt?


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Shuester schreef:
    Wil je waarschuwen als je de rollen bekend maakt?

    Carolinehale schreef:
    Wil je waarschuwen als je de rollen bekend maakt?


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Carolinehale schreef:
    Wil je waarschuwen als je de rollen bekend maakt?


    Me and my pony are one (:

    Vriendin Niall= Miller Rosalie Rebecca Savarin > Dumbledore
    Vriendin Louis= Demetria Jasmine Williams > Louisholic
    Vriendin Harry= Avangeline Meghan Meade > Shuester
    Vriendin Zayn= Lio Elizabeth Lloyd > Antwerpen

    Latere rollen volgen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oh my freakin' god. Thaaaaaaanks! Als je nog speciale rollen nodig hebt, ik ben er! _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Awww. Mijn rollen worden bijna nooit gekozen ;O


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Carolinehale schreef:
    Awww. Mijn rollen worden bijna nooit gekozen ;O

    Ik heb nog andere rollen, maar die doe ik vanavond verdelen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    fgrueg, ahw. bedankt voor de rol. <3


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Ok, nvm.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2011 - 17:35 ]


    all I want is the taste that your lips allow