• Zucht, hebben mannen soms niet door hoe denigrerend ze over vrouwen doen met hun seksistische opmerkingen?
    Ik voel me altijd een stuk vlees dat wordt gekeurd, en ik haat het. Vanmiddag ook weer; ik zat lekker rustig in de aula een boek te lezen, komen er van die jochies die denken dat ze heel wat zijn met hun brommertje en gaan - ergerlijk genoeg - dan naar me fluiten en seksistische opmerkingen te maken. "Hé schatje, wat doe je nou in dat saaie boek? Ga lekker met ons een ritje maken op onze brommers. En daarna gaan we brommers kijken." Bulderend gelach.
    En dat steeds maar weer.

    Heeft iemand hier ook last van, of ben ik de enige die zich hieraan stoort? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aahw, dat vind ik ook echt hatelijk. Ach ja, probeer het om te draaien naar iets positiefs; blijkbaar vinden ze je aantrekkelijk, anders zouden ze dat niet doen.

    En niet alle jongens zijn zo natuurlijk! (; Lekker negeren die handel of je middelvinger opsteken.:Y)


    ars moriendi

    Mwah, ik haal jongens zelf ook vaak genoeg door de keuring :]
    Soyeah..
    Maar dat asogelul is inderdaad annoying. Ik ga toch ook niet keihard tegen een vriendin roepen van: woow, wat ziet die d'r geil uit jonguuh.
    No way.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben daar vrij immuun voor geworden. (cat)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind het vaak irritant, maar als mijn vrienden er bij zijn lach ik ze gewoon uit.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Genius schreef:
    Dit is stiekem een topic om dat even te melden, dat jongens zo tegen haar doen. :'D

    Maar goed, daar heb ik ook wel een last van .

    Hahaha, daar dacht ik ook even aan.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lovelyxxx schreef:
    Yup, ik ken het wel.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ja, ik heb precies hetzelfde. Word ook altijd misselijk als ik word nagefloten of zo op de fiets. Ik kan daar gewoon écht niet tegen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dudley schreef:
    (...)
    Ja, ik vind het echt fantastisch om behandeld te worden als een stuk vlees!
    Hou toch op, ik wil alleen maar mijn ergernis benadrukken, en niet dat ik wil dat iedereen denkt: 'O, wauw, zij heeft aandacht van jongens!'

    Het was maar een grapje :W


    -

    Ik stoor me er dus totaal niet aan. Kop op! Het zijn maar grapjes.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb dat een keer gehad toen ik rondliep met mijn tante,
    en dan werden we nageroepen door echt ouwe venten.
    Dat was creepy O.O


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    En dan praten we nog niet eens over bouwvakkers.. x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nee, ik stoor me daar eerlijk gezegd ook aan


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is inderdaad vervelend. Laatst deden ze dat ook bij mij en toen zei ik 'Niks anders te doen, hé?' En toen waren ze stil en gingen ze alleen nog fluisteren. Just ignore it of geef ze een grote bek. Yeah.(alien)


    We accept the love we think we deserve.

    Applejack schreef:
    En dan praten we nog niet eens over bouwvakkers.. x'D


    26 - 02 - '16

    Jongensgedrag? dat doe ik ook niet tegen meisjes hoor. : ( gelijk maar weer de jongens de schuld geven, wie het ook zei.

    Maar ik zou ze uitschelden als ik jou was.
    Behalve als ze knap waren.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”