Liefde; een jongen van wie je nooit had durven dromen toont deze week plots interesse in jou. laat je door hem verrassen, dit kan nog wel eens uitbloeien tot iets heel speciaals.
en het coole is, op school zette ik me op een bank voor een picknikbank waar een spetter opzat, en toen draaide hij en zijn vrienden zich om in mijn richting, was het nu zomaar of met een reden xd HAHAHAHAHAHa
ChelseaPayne schreef: Liefde; een jongen van wie je nooit had durven dromen toont deze week plots interesse in jou. laat je door hem verrassen, dit kan nog wel eens uitbloeien tot iets heel speciaals.
en het coole is, op school zette ik me op een bank voor een picknikbank waar een spetter opzat, en toen draaide hij en zijn vrienden zich om, was het nu zomaar of met een reden xd HAHAHAHAHAHa
ChelseaPayne schreef: Liefde; een jongen van wie je nooit had durven dromen toont deze week plots interesse in jou. laat je door hem verrassen, dit kan nog wel eens uitbloeien tot iets heel speciaals.
en het coole is, op school zette ik me op een bank voor een picknikbank waar een spetter opzat, en toen draaide hij en zijn vrienden zich om in mijn richting, was het nu zomaar of met een reden xd HAHAHAHAHAHa
OEEEH hopen dat het iets wordt (:
If you spread your wings, you can fly away with me.