• Op school! Haha. Damn, nooit gedacht van mezelf. Vorig jaar zei een meisje tegen mij, dat ook was blijven zitten ‘‘Als je nu niet aan het begin begint, haal je het niet.’’ En ja hoor, ik bleef zitten. En nu ben ik echt supergoed bezig. Ik heb gewoon al 4 tienen gehaald, een 8 en een 8.9! Haha ik ben echt supertrots op mezelf en weet ook dat ik het ga volhouden, aangezien ik mezelf, mijn ouders en de leraren blij maak met goede resultaten :3
    Hoe staat het bij jullie tot nu toe ervoor?


    She will be loved.

    Geen idee, het resultaat zien we na de herfstvakantie (: Dan heb ik mijn eerste tentamenweek. (cat)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Wow al 4 tienen. o.o
    Kom ik daar met mijn 1 tien voor Duits, grr. Nou op dit moment gaat het goed, 1 onvoldoende :'D en 6 toetsen volgende week.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Assassin schreef:
    Goedzo. :'D
    Ik neem me ook altijd voor om goed mijn best te doen maar op de een of andere manier lukt het me nooit en ik ben echt totaal gedemotiveerd. Al heb ik nu al bijna meer gedaan dan het hele vorige jaar geloof ik. :'D


    Let it come and let it be

    Ik heb een 9,6 voor Frans en een 4,7 voor Eco.


    Smile and live.

    drie 10en een 8 twee 9ens en een 2 xD


    -

    Goedzo, bij mij gaat het niet zo perfect!

    Ik had vandaag een 3,4 voor wiskunde en laatst een 4,5 voor engels. Maar die 10 van engels maakt het wel een beetje goed. Ghehe.(krul)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Gnome schreef:
    uhm. Op zich gaat het nu nog wel, maar ik denk dat ik het nog moeilijk ga krijgen.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    echt supergoed!
    een beetje zoals jou! en ik krijg er zo'n kick van mn cijfers dat het gewoon fijn is om te leren
    en ik geloof in mezelf dat ik het haal
    bij mij moet je aan het begin ook goed je best doen anders haal je het ook niet


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing