• In mijn apenjaren las ik de joepie nog en kreeg daar ook elke dinsdag/woensdag een mail van zodat ik al ongeveer wist wat er in zou staan. Nu kreeg ik weer zo'n mail en ik zie daar een inleiding tot een artikel staan

    Kirsten (14) beviel 10 maanden geleden van een dochter. 'Ik wist niet dat je van de eerste keer zwanger kan worden!'


    Ohgod, als je er niks over weet, ben je er niet klaar voor. Ga in de tuin spelen aub. Sorry maar dat vind ik echt een stomme geit, jeetje aub zeg.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Sneasel schreef:
    Oké. Zij was er dus duidelijk niet klaar voor. (cat)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Geiten zijn lief weetjewel. (joehoe)


    We accept the love we think we deserve.

    Stomme geit.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aloha zeg... Dat is het voordeel van seksuele voorlichting vóór je het de eerste keer doet + ik vind veertien sowieso te jong om seks te hebben, maar dat is mijn mening.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik ga vanavond even bidden voor die baby..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik vind het best wel grappig als meisjes op die leeftijd bevallen. Met domheid kan je altijd lachen:Y)

    Lickilicky schreef:
    Ik ben het volledig met je eens --'. Echt, waarom gebruik je geen condoom of pil ofzo? Dat is toch niet zo moeilijk -.-'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh mijn geit.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Stonem schreef:
    Agree :'D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    OMFG 14, sorry maar dat vind ik echt wel veels te jong! En je krijgt tog gewoon seksuele voorlichting in de 1e ofzo, dan weet je dit toch wel???


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Het staat zo maar elke week in elk meidenblad, je krijgt het maar elk jaar op school te horen, natuurlijk wist dat arme kind niet dat je van de eerste keer zwanger kan worden!


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Bohemian schreef:
    Het staat zo maar elke week in elk meidenblad, je krijgt het maar elk jaar op school te horen, natuurlijk wist dat arme kind niet dat je van de eerste keer zwanger kan worden!
    Thank you :')


    Life is hard and then we die

    Sudowoodo schreef:
    Om dr gelijk stomme geit ga noemen vind ik ook weer iets te xd

    Maar idd, als ze er al aan wilt beginnen mocht ze zichzelf wel ff duidelijk inlichten over dat het dus wel kan o-O
    Waarom kan het niet?

    Waarom is dat te :W


    -

    Feorge schreef:



    dat ja. (:


    | Reality is for people that lack imagination |