• In mijn apenjaren las ik de joepie nog en kreeg daar ook elke dinsdag/woensdag een mail van zodat ik al ongeveer wist wat er in zou staan. Nu kreeg ik weer zo'n mail en ik zie daar een inleiding tot een artikel staan

    Kirsten (14) beviel 10 maanden geleden van een dochter. 'Ik wist niet dat je van de eerste keer zwanger kan worden!'


    Ohgod, als je er niks over weet, ben je er niet klaar voor. Ga in de tuin spelen aub. Sorry maar dat vind ik echt een stomme geit, jeetje aub zeg.

    Ik ben het volledig met je eens --'. Echt, waarom gebruik je geen condoom of pil ofzo? Dat is toch niet zo moeilijk -.-'


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Om dr gelijk stomme geit ga noemen vind ik ook weer iets te xd

    Maar idd, als ze er al aan wilt beginnen mocht ze zichzelf wel ff duidelijk inlichten over dat het dus wel kan o-O
    Waarom kan het niet?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Go and grab you Barbies


    Don't dream your life, but live your dream!

    Agree :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Inderdaad, domme geit.


    I am an idiot, I move.

    Lickilicky schreef:
    Ik ben het volledig met je eens --'. Echt, waarom gebruik je geen condoom of pil ofzo? Dat is toch niet zo moeilijk -.-'


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Lickilicky schreef:
    Ik ben het volledig met je eens --'. Echt, waarom gebruik je geen condoom of pil ofzo? Dat is toch niet zo moeilijk -.-'


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heeft ze dan geen seksuele opvoeding of zo gekregen? hahaha wat een idioot


    All I have in life, is my imagniation.

    omg dat is echt dom


    As travars

    Ik dacht dat je in het zesde leerjaar SO kreeg?
    Inderdaad, wat een stomme geit..


    Let the Night embrace you

    Oké. Zij was er dus duidelijk niet klaar voor. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lickilicky schreef:
    Ik ben het volledig met je eens --'. Echt, waarom gebruik je geen condoom of pil ofzo? Dat is toch niet zo moeilijk -.-'
    Waarom heb je uberhaupt seks als je er niks vanaf weet? Zij was er nog niet klaar voor


    Today will be Girl's Day party with you~

    Wat 'n achterlijke beunhaas.


    I live for the applause, you will die for it.

    Videotape schreef:
    Heeft ze dan geen seksuele opvoeding of zo gekregen? hahaha wat een idioot
    No offence, maar ik heb dat nooit gekregen.

    En idd wat een stomme geit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    *mega facepalm*


    Shoganai i ne~