• Mensen blijven zich door de eeuwen heen hetzelfde gedragen. Het enige wat hierbij veranderd is het 'uiterlijk' vertoon in de maatschappij. [Ook al hebben zij dit misschien niet altijd door.]
    Eens of oneens? [Graag met een goede uitleg bij je antwoord. Op de poll zelf. (cat)]

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 15:57 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik bedoel overigens niet in leeftijd o.i.d, maar dat ze zich door de eeuwen heen hetzelfde blijven gedragen. :]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Doet me denken aan de zin; Mensen veranderen niet, je leert ze alleen beter kennen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sudowoodo schreef:
    Doet me denken aan de zin; Mensen veranderen niet, je leert ze alleen beter kennen


    True. Mooie quote in dit geval.
    Hiep hiep hoera voor de halve hersencel van Syll, haha! <3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.