• Ik ga dus een verhaal starten over een High School, hihi. Het verhaal zal gebaseerd zijn op de film Detention en One Direction zal hier een rol in spelen. Als je een suckish uitleg wilt, moet je hieronder even lezen. (:

    De leerlingen van Grizzly Lake High zijn geschokt als ze horen dat er een moord op hun school is gepleegd en dan al helemaal als de politie tien leerlingen als hoofdverdachten ziet.
    De school zorgt ervoor dat alle tien de leerlingen elke dag tot half tien ’s avonds moeten nablijven, enkel de conciërges’s en het schoolhoofd op school, in de hoop dat de dader toegeeft.
    Maar wat als geen van de tien leerlingen ook maar iets met de moord te maken heeft en de dader zich ondertussen nog in de school bevind – klaar om te moorden?
    Komen de tien onschuldige leerlingen er op tijd achter, zodat er niet nog meer doden vallen?


    Ik zoek dus een aantal rollen, het liefst erg uiteenlopend. Van tienermoeders, cheerleaders en junkies tot nerds, gothic’s en bedenk maar. (: Wees zo origineel mogelijk!

    Wat ik zoek
    # 1 meisje, hoofdcheerleader.
    # 4 erg uiteenlopende meisjes. Cheerleader, tienermoeders, junk, nerds, gothic, meisje met overgewicht, musicalster, wees origineel!
    # Schoolhoofd, vader van Niall Horan.
    # 1 conciërge.
    # Overig.

    Invullen
    Rol:
    Naam:
    Bijnaam: Wees origineel, zorg dat het bij je personage past!
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd, geboortedatum: Tussen de 15 en 19 jaar. Niet iedereen is 17 / 16!
    Nationaliteit:
    Karakter: Iedereen heeft minpunten, onthoudt dat! Niet iedereen is vrolijk, enthousiast, druk, slim, grappig en sportief tegelijk.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, het liefst een actrice – niet al te standaard en niet allemaal ongelofelijk knap ajb.
    Hobby’s: Wat doet jou personage zoal in zijn vrije tijd?
    Overig: Van familieleden tot verslavingen, geloof en huisdieren. Dit hoeft niet, maar het zou leuk zijn. (:

    Ik kies niet de eerste, maar de beste uit. Je mag zoveel personages maken als je wilt. xxxxxxxxxx


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga een nerdje maken :3


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Sestican schreef:
    Ik ga een nerdje maken :3


    Aaah, dankjewel!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zal er eens wat invullen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik zal er eens wat invullen. (:


    Ah Sanne, you're the best!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb geen idee of het goed is, maar ik verveelde me dus ;

    Rol:
    Naam: Sterre
    Bijnaam: Shy
    Achternaam: Moonlight
    Volledige naam: Sterre Star
    Leeftijd, geboortedatum: 29-02-1995, dus nu 16xd
    Nationaliteit: Nederlands
    Karakter: Lief, voor vrienden doet ze alles, maar ze kan wel heel snel boos worden, verlegen.
    Uiterlijk: Nina Dobrev
    Hobby’s: bezig zijn met muziek, zingen
    Overig: Houd heel erg van honden, verslaving; chocolade

    En stuur je link maar als je met je verhaal begint (: heb ik weer leesvoer haha.


    It's like I'm finally awake - One Direction.

    robiinnx schreef:
    Ik heb geen idee of het goed is, maar ik verveelde me dus ;

    Rol:
    Naam: Sterre
    Bijnaam: Shy
    Achternaam: Moonlight
    Volledige naam: Sterre Star
    Leeftijd, geboortedatum: 29-02-1995, dus nu 16xd
    Nationaliteit: Nederlands
    Karakter: Lief, voor vrienden doet ze alles, maar ze kan wel heel snel boos worden, verlegen.
    Uiterlijk: Nina Dobrev
    Hobby’s: bezig zijn met muziek, zingen
    Overig: Houd heel erg van honden, verslaving; chocolade

    En stuur je link maar als je met je verhaal begint (: heb ik weer leesvoer haha.


    Zal ik doen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: 4 erg uiteenlopende meisjes, nerd.
    Naam: Alexandra
    Bijnaam: Howl. In 2006 kwam de film 'Howls moving castle' uit. Hier was Alex zo in haar ban van. Dat iedereen het te horen kreeg of ze nou wilden of niet. Doordat ze zo in de ban was, heeft een jongen haar eens uitgescholden voor Howl, waarna iedereen die naam ging gebruiken. En tot nu toe is die naam er in gebleven.
    Achternaam: Poynter
    Volledige naam: Alexandra Maria Poynter
    Leeftijd, geboortedatum: Zeventien, 31-12-1993
    Nationaliteit: Alexandra komt uit Australië. Ze is altijd al gepest en dat is begonnen op de basisschool. Ze is op haar zevende naar Engeland verhuisd waar ze werd uitgescholden om haar accent.
    Karakter: Mensen omschrijven Alex als stil en verlegen. Maar dat klopt niet helemaal. Het is wel waar dat ze nooit wat van zich laat horen en nooit voor zichzelf opkomt. Maar dit komt niet doordat ze het niet durft, ze heeft er gewoon geen behoefte aan. Ze heeft het vroeger geprobeerd, voor zichzelf opkomen. Alleen dat heeft het pesten alleen maar erger gemaakt, dus sindsdien heeft ze nooit meer haar mond open getrokken. Hierdoor belandt ze een beetje in de vergetelheid en wordt ze ook niet heel erg gepest.
    Alex vindt het leuk om te leren, vroeger dacht ze dat als ze heel slim werd dat niemand haa meer zou pesten en dat ze leuk gevonden zou worden, maar dit bleek niet waar te zijn. Mensen begonnen haar juist uit te schelden met nerd. Maar ze bleek het leren zo leuk te vinden dat ze het toch bleef doen ondanks het gepest.
    Uiterlijk:


    -Alyson Stoner
    Hobby’s: Door het gebrek aan vrienden is Alex de boeken ingedoken. Ze was elke week te vinden in de bibiotheek, waar ze dikke boeken mee nam. Het is voor Alex een routine geworden om elke week naar de bibliotheek te gaan en boeken mee te nemen.
    Wat niet veel mensen van Alex zouden verwachten is dat ze dol is op voetbal. Ze heeft nooit de stap durven zetten om bij een voetbalclub te gaan, maar ze voetbalt vrijwel elke dag met haar broer in de achtertuin, die het maar al te leuk vind om zijn kleine zusje voetbaltechnieken te leren.
    Overig: Alex en haar broer, David zijn beste maatjes. David is in tegenstelling tot Alex best populair en heeft veel vrienden. Maar hij maakt toch altijd tijd voor haar, want hij vindt het leuk om tijd met haar door te brengen. Alex' en Davids ouders zijn bijna nooit thuis, dus over het algemeen zijn ze alleen thuis. Alex baalt hier soms wel van, ze zou graag wat meer tijd doorbrengen met haar ouders, zoals elk ander kind.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 16:32 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik hoop dat je hem gaat gebruiken, maar stuur me sowieso de link!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Een van de meisjes, een stoere.
    Naam: Mia
    Bijnaam: Master. Dit is deels afgeleid van haar naam, maar vooral van het feit dat Mia graag de baas over iedereen is en de beste wil zijn. Ze vindt zichzelf gauw het beste en voelt zichzelf een echte master.
    Achternaam: Savarin
    Volledige naam: Mia Joliènne Daisy Savarin.
    Leeftijd, geboortedatum: Mia is achtien jaar oud. Ze is geboren op een ijskoude dag in Januari, net in het nieuwe jaar 1993. Ze wordt op de veertiende negentien.
    Nationaliteit: Mia is een Engelse, tenminsten als je gewoon naar haar ouders kijkt. Haar Opa en Oma, van haar vaderskant, zijn namelijk afkomstig uit Australië. Mia heeft persoonlijk niks met Australië, noch met Engeland. Kan het haar wat schelen wat haar afkomst is, zegt ze vaak genoeg.
    Karakter: Mia is misschien nog wel erger dan de stereotype, bitchy cheerleader. Ze heeft veel vijanden en kan zich daar wel invinden, omdat ze het meeste van de tijd zich toch aan hen ergerd. Ze is namelijk zo koppig en bot als het maar kan zijn. Ze reageert op alles wat iedereen zegt en eigenlijk nooit reageert ze dan positief. Ze zal nooit iets positiefs zeggen, alleen als het gepaard gaat met een sarcastische ondertoon. Men zegt dat dit alles komt omdat Mia onzeker is, maar ze is totaal niet onzeker. Ze vindt zichzelf knap, aantrekkelijk en alles wat die cheerleaders ook hebben. Ze kleedt zich nou eenmaal wat meer in stoere kleding en ze gedraagt zich niet als een of andere goedkope slet, omdat ze zichzelf eert. Het maakt niet uit of je iets aardigs zegt tegen Mia. Je krijgt of een dodelijke blik naar je toe, of gemene worden of in het ergste geval een klap of een trap tegen je aan. Mia is namelijk ontzettend aggressief en het lucht haar vaak erg op om even tegen iemand aan te tikken. Omdat mensen bang voor haar zijn, doen ze alles wat ze zegt en dit geeft Mia alleen maar meer ego. Mia is gek genoeg een ontzettend intelligent meisje, wat wel te merken is met haar altijd wijze opmerkingen. Mia is naast dit alles totaal niet emotioneel en laat haar gevoelens ontzettend moeilijk zien. Zelfs haar ouders hebben continue te maken met het gedrag van Mia, maar er wordt aangewerkt. Ze zit namelijk al in therapie en moet met ''vriendelijke'' mensen om gaan, dus niet degene waar ze nu mee om gaat. Mia heeft een nonchalante en vooral ongeïnteresseerd instelling en dit is ook vaak te zien aan de manier waarop ze haar ogen rolt en luid zucht.
    Uiterlijk:


    Hobby’s: Mia lijkt erg lui te zijn, maar dit zal erg tegenvallen als je haar ziet sporten. Ze is namelijk een actieve voetballer, bij een club wat plaatsen verderop. Ze is vrij goed, maar wordt er sowieso elke wedstrijd uitgezet met haar ruwe gedrag. Ze vindt dat voetbal het enige is waar ze zich goed in kan vinden en waar ze haar opgekropte woede in kwijt kan. Daarnaast heeft ze een goede conditie door het hardloopwerk wat ze altijd doet.
    Overig: Mia is al bijna een halfjaar samen met Joshua Cooper. Deze jongen is ontzettend gevaarlijk en gevreest door veel nerds bij haar op school, ookal gaat hij daar niet eens naar school. Hij gaat niet eens naar school, omdat hij betere dingen te doen heeft. Hij is aanwezig op elk feestje, om daar vervolgens alles te verpesten met zijn alcohol en ruzies. Hoe dan ook is hij wel trouw aan Mia en ziet hij haar graag. Als ze elkaar weer zien, zoenen ze elkaar altijd erg overdreven en sommigen zijn er jaloers op, maar sommigen walgen er ook ontzettend van - gewoon omdat ze de twee totaal niet mogen. Mia heeft een veertien jarig broertje, Mitch. Hij heeft een eigen blog en is een ontzettend populaire jongen op school. Toch ergert Mia zich altijd aan hem en slaat ze hem thuis vaak genoeg in elkaar, gewoon omdat ze daar zin in heeft. Toch hebben de twee een goede relatie en kunnen ze ook vaak genoeg samen lachen.
    Jesse Carere en Bertie Gilbert.

    Ik ga ook even het schoolhoofd invullen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zal iets proberen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    AriaM schreef:
    Ik zal iets proberen.


    Dat zou lief zijn, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga een leerling invullen :'D

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 19:00 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Je móet me waarschuwen als je begint, haha (:


    Me so good.

    Gnome schreef:
    Je móet me waarschuwen als je begint, haha (:


    Zal ik zeker doen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rol: Schoolhoofd.
    Naam: Stanley.
    Bijnaam: Stanley wordt door zijn vrienden, die hij al van vroeger kent, nog steeds Stan genoemd, zoals ze hem toen noemden.
    Achternaam: Horan.
    Volledige naam: Stanley Roger Horan.
    Leeftijd, geboortedatum: Stanley ziet er nog vrij jong uit voor zijn leeftijd, maar de man is toch echt tweeënveertig jaar oud. Hij is geboren op vier Juni.
    Nationaliteit: Ierland.
    Karakter: Stanley heeft als schoolhoofd een hele andere rol dan als vader in een gezin, maar hij weet zijn manieren van doen er goed op aan te passen. Op school is hij de opletterige en vooral vrij strenge directeur die goed op zijn leerlingen let. Als vader kan hij de grapjes niet voor zich houden en zal je hem veel zien lachen. Hij is graag met zijn zonen aan de gang en is smoorverliefd op zijn lieve vrouw. Hij is iemand die goed met mensen kan praten en ontzettend sympathiek is, gewoon omdat hij erg spontaan en aardig is. Je kan dus serieuze gesprekken voeren, maar wanneer hij bij zijn gezin is, heeft hij ook genoeg buien dat hij zich weer twintig voelt en graag een romantisch avondje met zijn vrouw wil hebben.
    Uiterlijk:


    Bradley Cooper
    Hobby’s: Stanley is de grootste van FC Barcelona. Hij moet elke wedstrijd zien en is als hardste aan het meeschreeuwen, ontzettend beschamend als je het Niall praat. Daarnaast is hij graag aan het lezen en vindt hij gezellige avondjes met zijn familie leuk.

    Oké, heel kort, sorry. Ik hoop dat je er wat aan hebt. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking