• Hij is gestolen!!, echt zo stom he. Ik had hem in m'n kluisje gedan en nou is mijn mobiel foetsie!. Ik ben daar echt zo boos om geworden he. En morgen moet ik dus naar de cordinator gaan of whatever en dan gaan praten. ( Net alsof dat helpt).

    Om deze topic een beetje nuttig te maken
    ook zo iets mee te gemaakt?

    XxX

    Hoezo kan hij in je kluisje gestolen zijn? Heb je hem niet thuis laten liggen?


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Aaww, da's vervelend! D:
    Bij m'n broer op school word ook om de haverklap iets gestolen of kapot gemaakt. Aso's.

    Oeii! Mijn beurs is een keer gestolen :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Toboe schreef:
    Hoezo kan hij in je kluisje gestolen zijn? Heb je hem niet thuis laten liggen?


    Nee, ik had hem echt in m'n kluisje gedaan

    hoe kan die gestolen worden als hij in je kluisje ligt? hebben ze die opengebroken ofzo ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Nope, kostbare dingen houd ik altijd bij mij.

    xXSunShineXx schreef:
    (...)

    Nee, ik had hem echt in m'n kluisje gedaan

    Maar dan nog snap ik niet hoe hij uit je kluisje is gejat, wel vervelend natuurlijk.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    De mijne is kapot. Maar nee, hij is nog nooit gestolen.


    <3

    NIAM schreef:
    hoe kan die gestolen worden als hij in je kluisje ligt? hebben ze die opengebroken ofzo ;o


    Weet ik veel, misschien heb ik hem laten vallen ofso toen ik met m'n kluis bezig was.

    Dé rede dat ik hem niet in mijn kluisje doe! Je hebt dan geen zicht op je waardevolle spullen en je weet niet wat mensen doe als de les bezig is!


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    lekker dan je telefoon zou daar veilig moeten zijn ik neem hem gewoon mee naar de les.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 17:32 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Mhm, ik vond een keer een Blackberry op de wc. :Y)

    Ik had naar de balie gebracht, met mijn nummer erbij. Toen kreeg ik lekker 20 euro :'D

    Aah, dat is echt balen!


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Normaal zou het niet eens mogelijk mogen zijn om die uit een kluisje te stelen. Daarom houd ik waardevolle voorwerpen altijd bij me.


    comfort in c h a o s

    NIAM schreef:
    hoe kan die gestolen worden als hij in je kluisje ligt? hebben ze die opengebroken ofzo ;o

    Vergis je daar niet in o-O mijn kluis op de middelbare is ook al iets van 4 of 5 keer opengebroken.. alleen me jas lag dr in maar goed.. voor hetzelfde geld hadden ze die mee gejat..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you