• Ben erachter gekomen dat ik voorhoofdsholteontsteking heb. Ik heb op internet gekeken en heb bijna alle symptomen. Eentje dan weer niet. Maar ik heb wel voorhoofdsholteontsteking. Want heb ook steken en een drukkend gevoel in mijn hoofd. En hopelijk is het snél over. Ik voel me echt ellendig! ¬¬''

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 16:34 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Dat kan je niet even zo bij jezelf diagnosticeren, ik zou toch even bij de dokter langs gaan, want als je alles gaat vergelijken met symptomen op het internet, in een boek, dan heeft iedereen wel een (dodelijke) ziekte. Beterschap though.

    Illuminati schreef:
    (...)
    Nou, echt uitrusten kon ik niet. Ik had 40 graden koorts, altijd pijn en at een week niet en sliep alleen maar :')
    En ik moest penicilline slikken ofzo voordat het over ging..

    In dat geval hoop ik dat ik dat nooit krijg want daar ben ik allergisch aan ;x


    Has no one told you she's not breathing?

    Bronte schreef:
    Ik zou langs de dokter gaan, zo'n dingen kan je nu eenmaal niet bij jezelf vaststellen.


    I feel guilty after every bite I take.

    Hooligan schreef:
    Dat kan je niet even zo bij jezelf diagnosticeren, ik zou toch even bij de dokter langs gaan, want als je alles gaat vergelijken met symptomen op het internet, in een boek, dan heeft iedereen wel een (dodelijke) ziekte. Beterschap though.

    Thnks okee, zal ik doen.


    It's going to be difficult, but not impossible.