• Ben erachter gekomen dat ik voorhoofdsholteontsteking heb. Ik heb op internet gekeken en heb bijna alle symptomen. Eentje dan weer niet. Maar ik heb wel voorhoofdsholteontsteking. Want heb ook steken en een drukkend gevoel in mijn hoofd. En hopelijk is het snél over. Ik voel me echt ellendig! ¬¬''

[ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 16:34 ]

It's going to be difficult, but not impossible.

lol, ik ga ook niet snel naar de dokter maar als je het voorhoofdsholteontsteking hebt moet je wel effe naar de dokter gaan hoor, dat gaat namelijk NIET vanzelf weer weg.

NUTS schreef:
    lol, ik ga ook niet snel naar de dokter maar als je het voorhoofdsholteontsteking hebt moet je wel effe naar de dokter gaan hoor, dat gaat namelijk NIET vanzelf weer weg.

Nee? :O

beterschap. Ik was vorige week de hele week ziek (nog een beetje) op kamp , ontstoken teen die ik nog heb en op het laaste uurtje dat we daar zaten bij dat kamp hij ging een teek mij bijten =.='

Shoganai i ne~

Beterschap!
    Ik ben morgen wel weer beter denk ik.

i put the fun in funeral

Cresselia schreef:
    beterschap. Ik was vorige week de hele week ziek (nog een beetje) op kamp , ontstoken teen die ik nog heb en op het laaste uurtje dat we daar zaten bij dat kamp hij ging een teek mij bijten =.='

Aaiii! Jij beterschap :O

Bronte schreef:
    Ik zou langs de dokter gaan, zo'n dingen kan je nu eenmaal niet bij jezelf vaststellen.

Travel far enough, you'll meet yourself

Had ik ook, dan moet je een emmer met heet water vullen, erboven hangen met een theedoek over je hoofd, en eruit laten lopen. Is niet fijn, maar zo moet je dan een tijdje blijven zitten, ik moest dat wel een paar keer.

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Dat heb ik ook, na ja licht. Ik heb dat best vaak. Je heb van die spullen bij de kruitvat en zo die helpen. Of je kan stomen.
    Ik wacht meestal tot het vanzelf over gaat.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Storytime schreef:
    Dat heb ik ook, na ja licht. Ik heb dat best vaak. Je heb van die spullen bij de kruitvat en zo die helpen. Of je kan stomen.
    Ik wacht meestal tot het vanzelf over gaat.

Ooh okee.

Houndoom schreef:
    (...)
    Ooh okee.

Tenzij het natuurlijk een echte ontsteking heb, dan heb je antibiotica nodig. Als het na een tijdje niet over is moet je na de dokter.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Storytime schreef:
    (...)
    Tenzij het natuurlijk een echte ontsteking heb, dan heb je antibiotica nodig. Als het na een tijdje niet over is moet je na de dokter.

Wil eigenlijk morgen al naar de dokter :O

Houndoom schreef:
    (...)
    Wil eigenlijk morgen al naar de dokter :O

Hoe lang heb je het?

Storytime schreef:
    (...)
    Hoe lang heb je het?

3 dagen...

Houndoom schreef:
    (...)
    3 dagen...

Dat valt mee, ik denk dat je beter eerst die dingen kan proberen en als dat niet werkt na de dokter gaan. Die zegt nu toch waarschijnlijk dat je het nog even aan moet zien.

Storytime schreef:
    (...)
    Dat valt mee, ik denk dat je beter eerst die dingen kan proberen en als dat niet werkt na de dokter gaan. Die zegt nu toch waarschijnlijk dat je het nog even aan moet zien.

Ooh okee ;p