• Read it, understand it and shed tears with me.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Woow mooi!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    you know I already knew this?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    It is too late.


    i put the fun in funeral

    Wat depressief is dit. Ik vind ook niet alle uitspraken waar, eigenlijk.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wow, eigenlijk heeft hij wel gelijk, over alles *veegt tranen uit haar ogen* Damn...


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ok, ik ben niet zo goed in engels. Kan iemand het vertalen ;$

    Nah, het is gewoon een gedichtje. Het raakt me pas echt als er nu iemand op zou staan, een grote bos bloemen zou gaan kopen en dat aan degene zou geven van wie hij of zij altijd al heeft gehouden omdat het immers altijd te laat kan zijn :X


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Wauw, prachtig..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Gaan we weer. Ja het is mooi, ja het is zielig, ja het is waar. Maar we weten dit allemaal al. En we doen er niks aan, alsof zo'n filmpje er iets aan gaat veranderen.
    Ik word er zo moe van. I.p.v. van filmpjes maken of bekijken en andere er op wijzen kan je beter bij je zelf beginnen en zelf eens iets doen.
    Geef toe iedereen die dit mooi vind en waar vind doet het toch niet. Want zo is de mens nu eenmaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    Gaan we weer. Ja het is mooi, ja het is zielig, ja het is waar. Maar we weten dit allemaal al. En we doen er niks aan, alsof zo'n filmpje er iets aan gaat veranderen.
    Ik word er zo moe van. I.p.v. van filmpjes maken of bekijken en andere er op wijzen kan je beter bij je zelf beginnen en zelf eens iets doen.
    Geef toe iedereen die dit mooi vind en waar vind doet het toch niet. Want zo is de mens nu eenmaal.

    En dan kan ik alsnog het filmpje hier plaatsten :W
    Als je het niet leuk vind of er genoeg van hebt, kun je ook gewoon uit het topic gaan *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    do you know that the three words that are hardest to say are; i love you, Sorry and Help me?

    Ben ik nu de enige die ziet dat het geen drie woorden zijn? :W

    And like Storytime said: We know. It aint gonna change a thing about this world.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En dan kan ik alsnog het filmpje hier plaatsten :W
    Als je het niet leuk vind of er genoeg van hebt, kun je ook gewoon uit het topic gaan *O*

    En Mitchell slaaat zijn slag xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En dan kan ik alsnog het filmpje hier plaatsten :W
    Als je het niet leuk vind of er genoeg van hebt, kun je ook gewoon uit het topic gaan *O*

    Alleen jammer dat het verspilde moeite is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    (...)
    Alleen jammer dat het verspilde moeite is.

    Of het verspilt is bepaal ik nog steeds. Ik vond het de moeite waard om te posten, ookal zal niemand er iets mee doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Of het verspild is bepaal ik nog steeds. Ik vond het de moeite waard om te posten, ook al zal niemand er iets mee doen.


    Das best een mooie instelling, heb hem al een hele tijd geleden gezien (echt, LANG) en doorgestuurd. Kreeg boze reacties ^_^'
    +1


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!