• Als ik in Nieuw Zeeland ben [in december], gaat mijn vriend met mij samen zijn eerste tattoo laten zetten, als ik mijn tweede laat zetten met zijn voorletter. Doen we waarschijnlijk met kerst of heel kort erna, als ik er net ben eigenlijk. :3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Jeeeej leuk kerstcadeautje <3


    Life is hard and then we die

    Awesome <3


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    PUKKELxDING schreef:
    Jeeeej leuk kerstcadeautje <3



    Hij krijgt hem ook van mij. :3


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Leuk! :O


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Oeh, gaaf!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Gaaafff... :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Oeh leuk hoor. ^^


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Heel gaaf, maar pas op dat je er geen spijt van krijgt dat je zijn letter op je lichaam laat zetten.


    I love you Tim

    PureObsessed schreef:
    Heel gaaf, maar pas op dat je er geen spijt van krijgt dat je zijn letter op je lichaam laat zetten.


    Dat krijg ik absoluut niet. Om meerdere redenen. :]

    A] Hij heeft mijn leven gered, daar kan ik nooit iets aan veranderen.
    B] Hij is een deel van mijn leven, ook dat kan ik niet veranderen.
    C] Al zou het ooit uit gaan, ik heb toch ècht van hem gehouden en gezien als de eerste persoon die mij echt compleet maakt.
    D] Na elkaar 4 jaar over zo'n afstand kennen en toch onvoorwaardelijk van elkaar houden en voor elkaar gaan is niet niks. Ik ben zelfs verloofd met hem.
    E] Als ik echt zou willen maak ik er dan gewoon 'Vengeance' o.i.d van. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    OMG zo lief (lol)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page