• Klik
    Toen ik hem las.
    Ik vind hem erg bijzonder... Wat vinden jullie?


    Your make-up is terrible

    Ik vind hem heel mooi...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    mooi, jammer dat het een SA is


    -

    Volgens mij doen mijn hersens nu hetzelfde als die van de jongen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Frustrerend. Meer vragen dan antwoorden. Maar daarom juist fascinerend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind 'm mooi.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wauw, wat mooi! Het is zo vreemd en speciaal, ik wil een vervolg! :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Mooi :)


    Life is hard and then we die

    Ik vond het heel irritant om zoveel fouten te lezen ... Ben daarom ook afgehaakt, al vond ik het wel redelijk interessant. Toch, mij iets teveel fouten om door te willen lezen. :x


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Severed schreef:
    Ik vond het heel irritant om zoveel fouten te lezen ... Ben daarom ook afgehaakt, al vond ik het wel redelijk interessant. Toch, mij iets teveel fouten om door te willen lezen. :x


    Ze heeft dyslectie.


    Your make-up is terrible

    Severed schreef:
    Ik vond het heel irritant om zoveel fouten te lezen ... Ben daarom ook afgehaakt, al vond ik het wel redelijk interessant. Toch, mij iets teveel fouten om door te willen lezen. :x
    Dat ergerde ik me ook aan, maar het is het wel waard om door te lezen... Ze kan wel heel geheimzinnig schrijven.


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    (...)

    Ze heeft dyslectie.


    Dat kan, en dat verklaart. Ik ben echter al niet echt een grote fan van lezen, omdat ik liever schrijf. Als ik dan al eens lees, lees ik liever iets wat van alle kanten op hoog niveau is, zodat ik niet afgeleid wordt door zulk soort dingen. Ik ga me dan teveel ergeren en verbeteren in gedachten, om me nog op het verhaal zelf te kunnen focussen.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.