• For everyone who believes in Drarry:




    Klik voor inschrijven gezamenlijke drarrystory! :D


    The story of all stories

    Er zijn twee Slytherin Princes die met The Darkest Love van elkaar houden -maar eigenlijk elkaars Perfect Enemy zijn en- Being Wacthed kinky vinden,(those Bad boys) die op me wachten en als ik te laat ben hebben ze weer last van Erased Love en dan breekt The Afterwar los. En geloof me dan is er geen plaats voor Forgiveness & Reconciliation. Ze moesten natuurlijk eerst wel wat Changes ondergaan maar hé We all have our scars. Ik zei nog tegen hen:
    "Never fall in love"
    Maar gezien ze dat hele Frenemy gedoe zat waren zei de ene:
    "I guess the urge to kiss you is just expressing how much I hate you."
    waarop de andere zei:
    "How could you love me when your heart is stone cold?"
    Ik zei nog zo:
    "When you play with fire you get burnt."
    Maar ze hadden er geen oor naar en toen ze in de problemen kwamen vroeg ik:
    "Would you kill for the one you love?"
    Waarop de ene heimelijk zei:
    "Killers are quiet."
    "Ja, we zullen vechten als Snakes&Lions," zei de andere.
    Nu is hun relatie Surreptitious&Mellifluous, maar ik vind ze best schattig zo.

    You ain’t gonna tie me down!” He yelled.
    I can’t stop now.” The blond haired boy answered.
    Hit me one more time, and I’ll hex you’re balls off!” The black haired boy yelled again.
    This will remind you,” It’s funny How one moment can change everything especially When love takes over.
    We’re meant to be!” One of the boys whispered.
    That was when The magical world of Drarry was born, where nobody has a Secret Life .

    List of awesome Drarryheads:
    Cockney = Elise
    Crushed = Elise
    DrarryMORE = Rosa
    DrarryPotter = Evelien
    Dray = Karin
    Radton = Kimberly
    Feltgasm = Aurelie
    Lickilicky = Kristy
    LoveLost = Sharon -Afwezig tot eind september-
    Malfoymania = Maria
    Orchideous = Nicky
    Oublier = Lies
    Patronum = Evelien
    Pemberley = Stephanie
    Pukkelxding = Annick
    Simonella = Simone



    'DracoCervus is extreem besmettelijk, dus als je niet besmet wilt worden: rechtsboven is het vaccin, gewoon even klikken'.


    NO SPARKLES ALLOWED.

    Soundtrack


    Dramione-lovers: gtfo.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 20:10 ]

    Lickilicky schreef:
    (...)


    Een handtekening van Tom Felton gaat ongeveer 30 euro kosten, heb ik gehoord o.o

    O____________________________________________O
    *DOOD*


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Crushed schreef:
    (...)
    Haha. Mijn vriendin gaat daar ook naartoe en ze zegt da ge nie op voorand moet bestellen... Ma misschien is da voor Tom? Want zij gaat daar nie naartoe voor Tom.

    IK WEET HET NIET AAAH XD


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    DrarryPotter schreef:
    (...)
    Ja nog zoiets wie weet hoe duur gaat dat zijn (no_chears)(huil)

    I'm sorry but...
    This person:




    Is worth all the fucking money I have.

    Misschien als ik aan Chabeli vraag of zij dan nog kan mag ik wel mee. Fingers crossed.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 20:12 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Crushed schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat daar tijd voor gaat zijn. Wij gaan uren in de rij moeten staan om een handtekening van Tom te krijgen. O-o

    Dat zei ik even tegen mijn moeder + dat het maybe 30 euro is, en dan mag ik niet -.- ARG!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Crushed schreef:
    (...)
    Ooooh- dus je moet op voorrand kopen. Oh shit, ik haat dat soort dingen. Daar lopot sowieso altijd iets mis bij mij.


    Je kan ook tickets kopen aan de kassa, serieus, lees de site eens goed door dan kom je alles te weten. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja maar het blijft wel veel ik zal wel zielig langs de kant zitten toekijken naar iedereen :')

    [ bericht aangepast op 19 sep 2011 - 20:11 ]


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Orchideous schreef:
    (...)

    Je kan ook tickets kopen aan de kassa, serieus, lees de site eens goed door dan kom je alles te weten. (:

    Ja mijn vriendin zei het ook al. No worries.

    Orchideous schreef:
    (...)

    Je kan ook tickets kopen aan de kassa, serieus, lees de site eens goed door dan kom je alles te weten. (:

    Ja maar is dat niet uitverkocht met tom xD


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    DrarryPotter schreef:
    (...)
    Ja maar is dat niet uitverkocht met tom xD


    Ze gaan toch sowieso nog tickets hebben aan de kassa? Anders gaan ze dat niet op de site zetten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    DrarryPotter schreef:
    Ja maar het blijft wel veel ik zal wel zielig langs de kant zitten toekijken naar iedereen :')

    Haha. Ik ga bedelen bij mijn ma, ze kan me het niet weigeren want mijn verjaardag is 4 dagen ervoor en dan vraag ik gewoon 50 euro voor mijn verjaardag en dan heb ik het geld voo Tom. :p

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ze gaan toch sowieso nog tickets hebben aan de kassa? Anders gaan ze dat niet op de site zetten.

    oke ik vertrouw je
    NU EEN ONBREEKBARE EED JIJ XD


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    Crushed schreef:
    (...)
    Haha. Ik ga bedelen bij mijn ma, ze kan me het niet weigeren want mijn verjaardag is 4 dagen ervoor en dan vraag ik gewoon 50 euro voor mijn verjaardag en dan heb ik het geld voo Tom. :p

    haha slim :')


    “When you have eliminated the impossible, whatever rema

    DrarryPotter schreef:
    (...)
    oke ik vertrouw je
    NU EEN ONBREEKBARE EED JIJ XD


    Dit staat op de site:
    'De tickets kunnen zowel online vanaf 15 augustus 2011 als aan de kassa aangeschaft worden. Indien het ticket online werd gekocht, kan men hiermee zich onmiddellijk naar de ingang begeven.'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik mag niet -.-
    Maar kom op, betalen voor een handtekening? O_o


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...