• ...een muziekinstrument? Ik bespeel namelijk de piano, en vroeg me af of jullie ook wat bespelen en wat?


    You never fail, unless you keep trying...

    Traveller schreef:
    Piano, harp, djembé, doundoun, mondharmonica en basgitaar. (: Muziek maken is een van mijn grootste hobbies, dus ja...


    Wow! Dat is wel gaaf (:


    You never fail, unless you keep trying...

    Piano, maar voor mezelf, ik heb geen les erin.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Deed.
    Cello.
    Goede herinneringen. Cello, ik zal je missen.
    Maar nu doe ik musical en speel ik thuis piano, maar daar heb ik geen les in.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Yoshy schreef:
    Niks


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gitaar ;3


    comfort in c h a o s

    Uneventful schreef:
    Ik heb een gitaar thuis, en bespeel er geen één noot op.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik speel nu bijna 2 jaar gitaar


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Klassieke gitaar

    Met school moeten we verplicht djembélessen hebben, maar ik vind het leuk :3 Die ritmes liggen me wel. Verder speel ik uit mezelf soms piano, maar toen ik een proefles ging doen om op les te gaan viel dat hard tegen, dus ga ik maar weer gewoon doen wat ik altijd deed; op gehoor (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SweetieBelle schreef:
    Met school moeten we verplicht djembélessen hebben, maar ik vind het leuk :3 Die ritmes liggen me wel. Verder speel ik uit mezelf soms piano, maar toen ik een proefles ging doen om op les te gaan viel dat hard tegen, dus ga ik maar weer gewoon doen wat ik altijd deed; op gehoor (:


    Ja ik vond les ook niks, ik heb dan wel 7 jaar les gehad, maar ik heb echt geen zin om al die theorie te gaan leren...


    You never fail, unless you keep trying...

    Ik kan een beetje keyboard spelen (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    BubblyBubble schreef:
    (...)

    Ja ik vond les ook niks, ik heb dan wel 7 jaar les gehad, maar ik heb echt geen zin om al die theorie te gaan leren...

    Amen. Ik heb helemaal geen zin in al die shit. Ik wil gewoon spelen ja!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gitaar.
    Ik was eerst aan 't denken voor basgitaar maar koos voor eerst gitaar. Als ik dat goed genoeg kan stap ik over naar basgitaar, dan piano, keyboard en drum. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn niet om aan te horen zangstem


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik speelde bugel, nu piano. (:


    "I shut my eyes in order to see.'