• Ik overweeg mezelf nu als psychisch gestoorde.
    Maar oke, ik moest echt even ergens mijn idee over 'later' delen. :')
    Zo denk ik over later, en eigenlijk ook al over nu.
    Als ik rond de 25 ben wil ik niet meer leven. Hoera wat een blije boodschap. Nee maar ik meen het, ik heb gewoon 'geen zin' in het leven.. echt raar om uit te leggen, maar ik wil gewoon niet verder. Ik geloof in reïncarnatie, maar ik hop niet dat als ik dan dood ben dat ik dan in een ander lichaam ga.. want dan leef ik weer opnieuw, en dat wil ik helemaal niet. :'D zo, dit waren mijn toekomstplannen. Dan heb ik nog een paar jaar te leven. Je mag me nu gerust gestoord noemen.

    Tell me about your future plans! :')


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    - Foutje, sorry - :'D

    [ bericht aangepast op 18 sep 2011 - 0:51 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik wil eigenlijk dat ik nu oud zou kunnen zijn, en dan met een glimlach terug kijken naar mijn leven.
    Oké slechte uitleg.
    Maar ik bedoel dat ik heel mijn leven kon overslaan maar ik hem zeg maar wel geleefd heb. Hmm, rare beschrijving.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sushita schreef:
    Ik wil eigenlijk dat ik nu oud zou kunnen zijn, en dan met een glimlach terug kijken naar mijn leven.
    Oké slechte uitleg.
    Maar ik bedoel dat ik heel mijn leven kon overslaan maar ik hem zeg maar wel geleefd heb. Hmm, rare beschrijving.


    Gwn, dan weten wat er allemaal al is gebeurd zeg maar, en dan weten wat er met je terecht komt..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wil eigenlijk wel een paar duizend jaar leven.
    Waar zijn die Gruzielementen als je ze nodig hebt?!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dudley schreef:
    Ik wil eigenlijk wel een paar duizend jaar leven.
    Waar zijn die Gruzielementen als je ze nodig hebt?!

    U serious?
    En ik heb ze verstopt.. :'D nu moet je ze zoeken en er een film van maken.. :B


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Als je in reïncarnatie gelooft, dan weet je toch dat je niet in een ander lichaam zal gaan? Meer in een ander levendmechanisme (noem je dat zo? - Heb wat gedronken en dat doe ik normaal nooit dus ik val nu haast in slaap en.. ugh boeiende informatie xd)

    Anyway, ik wacht op mijn tijd maar het lijkt me wel een geweldige ervaring om dood te gaan, haha!


    Forever.

    Als jij zelfmoord pleegt... dan ga ik huilen. Heel hard.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Raveleijn schreef:
    (...)
    U serious?
    En ik heb ze verstopt.. :'D nu moet je ze zoeken en er een film van maken.. :B

    Verdorie. (cat)
    "Harry Potter en de Gruzielementen van Dudley", haha.
    En ja, ik zou best wel een aardig tijdje willen leven, als een of andere wereldleidster hehe. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Het leven is een gift, je moet er van genieten. Er zijn mensen die echt zo jong doodgaan maar dat niet willen..


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Radke schreef:
    LOL, dat klinkt bekend


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Gelukkig worden. That's all.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Gelukkig worden. That's all.

    Amen


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik wil niet dood maar het moment dat ik nu beleef heb ik ook niet echt behoefte om te leven. Net als hierboven al eens gezegt is zou ik nu graag 90 zijn en terug op mijn leven kijken. Gewoon met heel andere gedachtens en gevoelens, heel tevrede terug kijken op mijn leven. Dat moet echt mooi zijn.
    Maar mijn toekomst plannen? Ach, laat mij ook maar eens een keertje gelukkig zijn..


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik word iig niet oud. Waarschijnlijk ga ik ooit zelfmoord plegen c:

    Ik ben te ambitieus om mezelf zo vroeg van kant te maken, haha.
    En ik ga jou ook ontvoeren voor je 25 wordt, want jij mag niet dood.


    Where there is a sea there are pirates...