• anime?

    Ja, ik hoor vaak mensen zeggen 'Ik haat anime'..
    En nu vraag ik me af; Waarom.

    En als je alleen met daarom komt, reageern dan niet [;


    Nice liedje + anime.
    (Voor diegene die niet weten hoe het eruit ziet)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 20:41 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik haat het niet, maar ben er ook niet dol op. Als het op t.v. komt zap ik niet weg doordat het zo interessant is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind er niets stom aan en heb dat eigenlijk ook nog nooit horen zeggen? (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    ik ken 't niet ;x


    Danmarks Dynamite.



    Ik vind de stemmen iritant, en de personages zijn meestal vervelend. Heb ooit naruto gelezen, maar het kijken van de serie vond ik niet leuk, en toen de site waar ik ze las neergehaald werd ben ik gestopt met lezen en eigenlijk nooit teruggekeken


    quidquid excusatio prandium pro

    KendallxBTR schreef:
    ik ken 't niet ;x


    Voorbeeldje
    Staan filmpjes bij.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    i looooooooooooove anime :Y)
    maar wel alleen deze genres;
    tsundere ~ shoujo (niet té erg) ~ romantiek ~ drama ~ soms horror (zoals ghost hunt)


    | Reality is for people that lack imagination |

    slowpoke schreef:
    i looooooooooooove anime :Y)
    maar wel alleen deze genres;
    tsundere ~ shoujo (niet té erg) ~ romantiek ~ drama ~ soms horror (zoals ghost hunt)


    Wat is tsundere voor genre?
    En drama/romantiek is altijd nice [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik hou gewoon meer van 'echte' personages :')


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik vind de. poppetjes irritant. Eigenlijk kijk ik het niet. Dus. no lover, no hater.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik en een vriend zijn - nog steeds - bezig met een DBZ marathon en volgens mij valt dat ook onder anime. Dus ik heb d'r geen hekel aan :] Zou me nog steeds eens aan Death Note en Vampire Knight moeten wagen, kijken of dat me bevalt..


    No growth of the heart is ever a waste

    RainbowDash schreef:
    Ik vind de stemmen iritant, en de personages zijn meestal vervelend. Heb ooit naruto gelezen, maar het kijken van de serie vond ik niet leuk, en toen de site waar ik ze las neergehaald werd ben ik gestopt met lezen en eigenlijk nooit teruggekeken


    Ik vond de stemmen eerst ook irritant maar het went snelt [:
    Haha, ik vind manga lezen juist irritant.. Dan ga ik mensen verwarren xD

    C18 schreef:
    Ik en een vriend zijn - nog steeds - bezig met een DBZ marathon en volgens mij valt dat ook onder anime. Dus ik heb d'r geen hekel aan :] Zou me nog steeds eens aan Death Note en Vampire Knight moeten wagen, kijken of dat me bevalt..


    DBZ is een anime ja [: En Death Note en Vampire Knight zijn idd goed.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 20:38 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Voorbeeldje
    Staan filmpjes bij.


    O dankjeee =)


    Danmarks Dynamite.

    Het is fucking raar..

    Uneventful schreef:
    Ik haat het niet, maar ben er ook niet dol op. Als het op t.v. komt zap ik niet weg doordat het zo interessant is.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Hooligan schreef:
    Het is fucking raar..


    Waarom? :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.