Van wat ik droomde: Ik droomde dat ik met me moeder en een gewond kind naast een snelweg stond, maar me moeder en ik kenden het gewonde kind niet dus ik belde het ziekenhuis komt er een man aanlopen die werkt in het ziekenhuis een mannelijk zuster ofso geen idee hoe je dat noemt. Maar hij begeleidde ons naar het ziekenhuis maar we moesten door een lege zwembad lopen, want aan de overkant stond een grote trap, maar toen we er heen liepen zag ik een ingebouwde mini zwembadje in dat zwembad met allemaal grote vissen ik keek er even naar en liep toen verder. En toen vroeg ik zo van "Is dit een lege zwembad?" want ik had het nog niet door tegelijk met een vrouw die naast me liep opeens en dat gewonde kindje was opeens weg dus wij lopen naar de trap gaat mijn moeder eerst de trap op maar er klimt een oude vrouw op die ook naar boven ging en me moeder klimde met haar samen naar boven en ik glipte er tussen langs. Kwam ik boven zag ik met broer en een vriend van hem (Hij had een groene baard) voorover gebogen aan een reling naar benden te kijken dus ik door lopen zie ik de rest van me familie in tuin stoelen zitten en ik heel blij iedereen knuffelen, maar het liep dood en toen werd ik wakker.
Trap
Wanneer je droomt over een prachtige, brede trap voorspelt dit eer en rijkdom. Als je anderen een trap af ziet lopen zullen onplezierige ontwikkelingen het geluk verstoren. In een droom op de trap te zitten voorspelt een langzame toename van geluk en tevredenheid.
Vis
Als een jonge vrouw droomt dat zij vissen ziet voorspelt dit een aantrekkelijke en begaafde minnaar. Dromen dat je een meerval vangt voorspelt dat je in verlegenheid gebracht zult worden door het toedoen van uw tegenstanders, maar uw geluk en gezonde verstand zal je door het moeilijke vaarwater loodsen.
Lopen
Dromen dat je met gemak loopt, vertegenwoordigt de manier hoe je door het leven gaat en op weg bent richting naar je doelen. De bestemming waar je heen loopt is van belang.
Moeder
Als je droomt over je moeder, representeert dit het verzorgende aspect van je persoonlijkheid. Moeders bieden veiligheid, comfort, leven, begeleiding en bescherming. Sommige mensen kunnen het moeilijk vinden om zich van hun moeder los te maken en zo hun eigen individualiteit en ontwikkeling te realiseren.
Groen
Groen staat voor een positieve verandering, goede gezondhed, groei, genezing, hoop en vrede. Groen staat ook symbool voor je streven naar erkenning en het bewerkstelligen van je onafhankelijkheid. Geld, weelde en jaloezie worden vaak geassocieerd met deze kleur.
A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3