Ik ben altijd al heel begaand geweest in dromen en weet precies wat ze beteken. En als ik het niet weet, zoek ik het op. Ik ben mijn dromen de baas, kan ze besturen en zelf verzinnen en ik weet er veel vanaf.
Nu vraag ik jullie te kijken op deze site en de uitleg van je droom met ons te delen en te vertellen of jij vind dat het klopt
Hier volgen de uitleggen van mijn dromen in de nacht van 16 op 17 September:
Verdwaald Als je droomt dat je verdwaald bent, suggereert dit dat je de richting in je leven kwijt bent, of dat je je oorspronkelijke doel niet meer helder hebt. Je bent bezorgd of onzeker over het (levens)pad dat je thans bewandelt. Een andere uitleg van deze droom is dat je bezig bent te wennen aan een nieuwe situatie waarin er andere regels gelden.
Uitverkoop Als je droomt dat iets in de uitverkoop is, vertegenwoordigt dit de mogelijkheden die al binnen je bereik liggen. Het zou er misschien ook op kunnen wijzen dat je jezelf op een bepaald gebied onderschat.
Zoeken Wanneer je in je droom op zoek bent naar iets, staat dit voor de behoefte om iets te vinden dat je in je leven mist of nodig hebt. Je zou op zoek kunnen zijn naar de oplossing voor een specifiek probleem.
Naar mijn mening klopt het best wel.
Let it come and let it be