• Hallelujah, wat zijn De Hongerspelen verslavend zeg. Ik werd vandaag om 2 uur wakker, pakte het boek en heb tot 7 uur doorgelezen. Ik heb niet gegeten, niet gedronken, ben niet naar de wc geweest en nu klaagt mijn lichaam echt heel erg. Maarja, ik heb het boek wel uit ^^
    Nooit heb ik zo'n verslavend boek gelezen :P

    En hadden jullie dat ook?

    SPOILERS VAN DEEL 2 EN 3 ZIJN NIET TOEGESTAAN!!

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 20:13 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nog niet gelezen.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ja bij zoveel boeken x'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    De Hongerspelen heb ik nooit gelezen, het lijkt me geen leuk boek. Maar wel met andere boeken, die kon ik gewoon niet weg leggen. Daar ging mijn slaap.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Storytime schreef:
    De Hongerspelen heb ik nooit gelezen, het lijkt me geen leuk boek. Maar wel met andere boeken, die kon ik gewoon niet weg leggen. Daar ging mijn slaap.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha.. Hongerspelen. Eerlijk?

    Wat een kutboek.


    Ik begrijp de hype eromheen niet.
    (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ging vandaar naar de bieb om 't eerste boek te halen..
    En toen STONDEN DAAR ALLE 3 DE BOEKEN =D
    -grin- Heb ze meegenomen <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Storytime schreef:
    De Hongerspelen heb ik nooit gelezen, het lijkt me geen leuk boek. Maar wel met andere boeken, die kon ik gewoon niet weg leggen. Daar ging mijn slaap.


    Dat is het stomme juist. :W
    Ik had alle drie de boeken gekocht in het Engels. Ze stonden een volle maand op mijn kast omdat ik er gewoon Geen zin in had.

    En toen begon ik...

    en las ik ze in 3 dagen uit. no sleep at all.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    (...)

    Dat is het stomme juist. :W
    Ik had alle drie de boeken gekocht in het Engels. Ze stonden een volle maand op mijn kast omdat ik er gewoon Geen zin in had.

    En toen begon ik...

    en las ik ze in 3 dagen uit. no sleep at all.

    Het is niet dat ik er geen zin in heb om ze te lezen, het zijn gewoon niet mijn soort boeken. Daarom lijken ze me niet leuk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik had hem in een week uit, maar ik had het toen echt druk en las echt te veel. Dikke wallen.


    Food.

    Ik heb ze niet gelezen.


    Danmarks Dynamite.

    Ja! Ik begon met het eerste deel om 12 uur 's avonds en heb doorgelezen tot 8 uur 's ochtends. Was doodop maar ik móest het gewoon uitgelezen :3
    Die andere twee heb ik toen ook in een dag uitgelezen :'DD


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hmm, ik moet echt naar de bieb lopen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik kan niet wachten totdat ik het volgende deel kan leven. Ik snap nu ook waarom er zo een hype om de boeken is.
    Als je niet begrijpt waarom er zon hype erom heen is, lees de boeken!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee, ik moest me echt door de boeken slepen. Om de pagina wou ik het boek neerleggen.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Nee, ik moest me echt door de boeken slepen. Om de pagina wou ik het boek neerleggen.

    Waarom ben je dan niet gewoon gestopt met lezen (joehoe)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.