• Ik heb echt een hekel aan m'n voeten. Ze zijn niet stevig, dus ik heb een poos geleden steunzolen gekregen. Mijn probleem is dus met mijn voeten, dat ze naar binnen lopen! En als ik er niks aan deed kon ik later last van m'n rug krijgen! :S Wou ik vandaag hele leuke schoenen kopen, maarja dan zijn ze weer niet te stevig!

    Hebben jullie dat nou ook?(typing)

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 17:15 ]


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp

    MALFOYHEAD schreef:
    Nee, maar snap dat het vervelend is!


    Only those who listen can hear

    ik heb dat ook en zwakke enkels. Ik heb ook maat 42 dusja. Ik heb zelf op hakken kan ik lopen maar een dag of 2 zonder zolen dan doet het meestal pijn. Tip koop schoenen die aan de zijkant stevig zijn een waar het zooltje uit kan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb ook steunzolen. Haat eraan.
    Maar vandaag heb ik toch wel leuke botjes gevonden. ^^

    Hilton schreef:
    (...)


    I love you Irem

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 18:38 ]

    Fantasia schreef:
    Ik loop juist naar buiten. Mijn enkelbanden zijn gescheurd, dus ik moet inderdaad ook stevige schoenen en steunzolen.
    Maar als ik een paar leuke schoenen zie die niet heel stevig zijn of als m'n zooltjes er niet in passen koop ik ze toch en draag ik ze gewoon wat minder. Het is heus niet dat je daar ineens ontzettende rugklachten van krijgt. Overigens is het ook goed om je zooltjes niet altijd te dragen in schoenen, zodat je voeten niet 'lui' worden.

    Ja dat kan ook prima! Ik draag ook wel es gwn onstevige schoenen wann ik niet veel ga lopen.
    Als zooltjes niet passen haal ik de zolen van de schoenen zlef eruit!


    "We should all celebrate our individuality and not be embarrassed or ashamed of it." -Johnny Depp