• Ik heb sinds gisteren of eergisteren pijn in mijn keel. Als ik slik doe het pijn. Vanochtend zat ik bijna te janken van de pijn en kreeg ik 'zeehonden hoest' ( zwaar gehoest) Als ik slik doet het pijn. Weet iemadn wat het zou kunnen zijn. Mis toch weer mijn keelamandelen dat zou dan de 3de operatie daaraan zijn.xD En iemadn tips. Ik neem al keel tabletjes enz.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 15:03 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    verkoudheid?
    heb ik ook wel eens gehad hoor x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Als het echt ondraaglijk veel pijn doet, moet je naar de dokter. Het kan een keelontsteking zijn, en daar helpen gewone tabletjes niet.

    dat had ik deze week ook :'D gewoon veel melkproducten nemen zoals yoghurten melk,paracetamol,soep ect ;D
    ik heb het nu ook maar het is minder oja zachte mint snoepjes werken ook verzachtend :'D

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 15:05 ]


    Shoganai i ne~

    Ik heb dat 2 jaar geleden gehad. Echt vreselijk. Ik had toen ook vreselijk last van mijn keel en ik had ook een rokers/zeehondenhoest. Sindsdien heb ik die zeehondenhoest altijd gehad. Vreselijk. Misschien toch even naar de dokter als het aan blijft houden.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 15:06 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hmm, als je al twee keer aan je amandelen bent geopereerd zal het me niets verbazen als daar toch weer iets mis zit.. Een keer naar de dokter gaan kan nooit kwaad. Verder veel drinken.. Misschien kan je in plaats van brood optimel drinkontbijt nemen zolang je keel pijn doet? Daar zitten ook veel vezels in, en lijkt me prettiger dan een boterham je strot door proppen wanneer je last van je keel hebt. :)

    Gewoon keelpijn denk ik c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Voelt het alsof er een naald in je keel zit? Zoja dan weet ik wel wat het is.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Cresselia schreef:
    dat had ik deze week ook :'D gewoon veel melkproducten nemen zoals yoghurten melk,paracetamol,soep ect ;D
    ik heb het nu ook maar het is minder oja zachte mint snoepjes werken ook verzachtend :'D

    ik heb melkallergie :) ik drink altijd vifit.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Als het echt heel veel pijn doet kun je het beste even naar de dokter gaan, gewoon om zeker te weten dat het niets met je amandelen of stembanden is. (cat) Voor de rest goed veel water en melkproducten drinken en eten. En zo zacht mogelijk voedsel is ook wel goed. Omdat je keel waarschijnlijk geïriteerd is en dan voelt het niet bepaald lekker als je een stuk hard brood of iets anders door moet slikken. Beterschap! :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    eikeldopje schreef:
    Voelt het alsof er een naald in je keel zit? Zoja dan weet ik wel wat het is.

    lijkt het wel op het klinkt vaag maar vertel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sensible schreef:
    Als het echt ondraaglijk veel pijn doet, moet je naar de dokter. Het kan een keelontsteking zijn, en daar helpen gewone tabletjes niet.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik heb het sinds deze ochtend, waarschijnlijk gewoon door gisteravond de hele tijd buiten te zitten. Slik keeltabletjes en neem siroop, warme soep en andere warme dranken. Als het niet over gaat, ga dan een keer naar de dokter (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik heb het sinds deze ochtend, waarschijnlijk gewoon door gisteravond de hele tijd buiten te zitten. Slik keeltabletjes en neem siroop, warme soep en andere warme dranken. Als het niet over gaat, ga dan een keer naar de dokter (:

    het lijkt net of ik mijn dokter stalkxD inmiddels


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MisPattinson schreef:
    (...)
    het lijkt net of ik mijn dokter stalkxD inmiddels

    Haha, misschien dan nog even wachten van te gaan? :p
    Probeer het gewoon eens met de 'traditionele' middeltjes. Thee, warme melk met honing, citroendrankjes, warme soep, siroop en tabletjes en als het echt niet betert na een weekje of ietwat langer, ga dan maar terug naar je dokter. Want een gewone hoest is het dan wel niet (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vindt je zo'n operatie leuk dan? :X
    Dat iks dee poppetje geeft mij zo'n vermoeden dat je er niets aan vind. =)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.